1402/05/09-11:28

اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در شهرک مسکونی دانشگاه منطقه ۲۱

اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در شهرک مسکونی دانشگاه منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ تهران از اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در شهرک مسکونی دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" با اعلام خبر فوق گفت: این شهرک که جمعی از اساتید و بازنشستگان دانشگاه تهران و نیز سایر شهروندان ساکن هستند به دلیل فرسودگی و قدمت ساخت، نیاز مبرم به اجرای طرح نگهداشت و نوسازی دارد و که این امر با تلاش و اجرای مستمر به نتیجه خواهد رسید.

پوریافر در ادامه گفت: در اجرای این طرح آبیاری ۳۰۰هزار مترمربع، لوله آب خام به طول یک‌هزار و ۲۵۰، رفع خطر و خشکه زنی درختان، به‌زارعی (نخاله کشی، علف کشی، علف زنی و...) صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: مخازن ۱۸عدد، تعویض مخازن مستهلک با نو ۵ عدد، جمع آوری سگ های بلاصاحب ۶ قلاده، طعمه گذاری جانوران موذی ۳ کیلو، رفت و روب و لایروبی انهار و نظافت باغچه ها ۲۰۰۰۰ مترطول، شست و شوی ایستگاه های اتوبوس ۱۶ عدد از جمله اقدامات دیگر در شهرک مسکونی شهرک دانشگاه تهران است.

شهردار منطقه ۲۱ در پایان گفت: با هدف رضایتمندی شهروندان لوله کشی آب خام ۶۵۰ مترمربع، رفع خطر و خشکه زنی درختان ۶۳ اصله، پاکسازی و همسان سازی جداره های شهری ۲هزار و ۷۰۰ مترمربع، رنگ آمیزی جداول ۵۰۰ مترطول، رنگ آمیزی کافوهای برق و مخابرات ۲۵ عدد در این شهرک صورت گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط