1402/05/10-20:48

آغاز عملیات اجرایی مناسب سازی معابر منطقه ۱۹ در سال جاری

آغاز عملیات اجرایی مناسب سازی معابر منطقه ۱۹ در سال جاری

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز عملیات اجرایی مناسب سازی و ایمن سازی معابر نواحی یک و سه به منظور سهولت تردد افراد کم توان، دارای معلولیت، سالمندان در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با تاکید بر فراهم آوردن زمینه های مساعد به منظور ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان به ویژه افراد کم توان و دارای معلولیت ساکن در این منطقه بیان کرد: هدف از اجرای عملیات مناسب‌ سازی معابر تسهیل دسترسی و تردد اقشار مختلف مردم بویژه کودکان، سالمندان و افرادکم توان به شبکه معابر درون شهری است. 

او تصریح کرد: در همین راستا معاونت فنی و عمرانی اقدام به اجرای بهسازی معابر ناحیه یک در خیابان های شصت و یکم، میثاق جنوبی و خیابان برادران شهید شکری تا کوچه سی و ششم در ناحیه سه کرده است.

به گفته این مسئول وضعیت پیشرفت فیزیکی اقدامات مناسب سازی در خیابان های شصت و یکم ۹۵ درصد و خیابان برادران شهید شکری به ۲۰ درصد رسیده است. 

فرهادی رفع فرو نشت پیاده رو، همسطح سازی و ترمیم کف پوش، تخریب پیاده روهایی که به صورت غیر استاندارد توسط ساکنین محله احداث شده، اجرای کف پوش شیاری سکه ای و بتونی، اصلاح رمپ تقاطع ها و نصب پل عبور برای افراد کم توان و دارای معلولیت را از اقدامات اجرایی مناسب سازی معابر در ناحیه یک و سه برشمرد.

شهردار منطقه بیان کرد: اصل مناسب‌سازی شهر یکی از خواسته‌های مهم جامعه و بخصوص افراد دارای معلولیت است زیرا عدم مناسب‌سازی این معابر، افراد را در دسترسی به معابر مورد نیاز با مشکل مواجه می کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط