1402/05/14-21:58

رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز منطقه ۱۹ با به کارگیری شیوه های نوین انجام خواهد شد

رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز منطقه ۱۹ با به کارگیری شیوه های نوین انجام خواهد شد

تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از تدارک روش های نوین در رفع خلاف از ساخت و سازهای غیرمجاز ناحیه سه طی عملیات گسترده خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، فرهادی گفت: افراد سودجو و زمين خوار در سنوات گذشته بدون اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری منطقه  اقدام به تفکیک اراضی اوقافی و شروع به ساخت و ساز غیرمجاز به صورت ناایمن کرده اند.

او ادامه داد: شهرداری منطقه در راستای انجام رسالت و وظايف ذاتی خود و به منظور صيانت از حقوق عامه و کاهش مخاطرات ناشی از عدم رعایت مقررات، اصول فنی، شهرسازی و جلوگیری از حوادث احتمالی نسبت به رفع خلاف از ساخت و سازهای غیرمجاز با به کارگیری روش های نوین اقدام می کند.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با عنایت به هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی و دادستانی تهران، پلیس پیشگیری فراجا و ضرورت تأمین امنیت منطقه با حداکثر توان و بهره گیری از ظرفیت پیمانکار واجد شرایط مورد تأیید مراجع ذیربط و نظارت عالیه ایشان از روش تخریب درجا و ذوب ستون های فلزی و تخریب کنترل شده پایه‌های اسکلت های بتنی با موارد مورد تأیید مراجع مربوطه به منظور تسریع در رفع خلاف ساختمانهای ساخته شده استفاده خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط