1402/05/15-09:12
با همکاری و تعامل بین پلیس راهور و شهرداری منطقه یک؛

گره ترافیکی خیابان فرشته ساماندهی شد

گره ترافیکی خیابان فرشته ساماندهی شد

گره ترافیکی خیابان شهید فیاضی(فرشته) به عنوان یکی از شریان های اتصالی منطقه یک به بزرگراه شهید مدرس با همکاری و تعامل بین پلیس راهور و شهرداری منطقه یک ساماندهی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک اعلام کرد: با توجه به لزوم حل گره های ترافیکی، روان سازی تردد، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز، ایمن سازی شبکه معابر سطح منطقه یک و انجام هماهنگی های لازم جهت آغاز عملیات اجرائی، سرهنگ رضا رفیق سرکلانتر راهور شمال تهران، سرهنگ محمد خیشه رئیس راهور منطقه یک به اتفاق محسن عبدی رئیس اداره نظارت و اجرای معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک از خیابان مذکور بازدید و عملیات اجرائی آغاز شد.

او افزود: تفکیک لاین های حرکتی به منظور پیشگیری و کاستن از وقوع تصادفات رانندگی، عملیات اصلاح هندسی و تثبیت خشکه چینی خیابان شهید فیاضی حدفاصل خیابان شهید اخگری تا خیابان نیلوفر به متراژ تقریبی ۴۵۰ مترطول، از اقدامات پیشگیرانه و روان سازی تردد در این مسیر بود.

وی افزود: پس از اتمام عملیات کاترزنی و تخریب، خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ، اجرای بتن مگر، جدول گذاری و اجرای بتن تقویت، نسبت به شاخص سازی و رنگ آمیزی جداول اجرا شده به صورت زرد، مشکی و نصب علائم، تابلوها و تجهیزات ترافیکی مورد نیاز پروژه نیز اقدام خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط