1402/05/22-02:32

تله‌های فرمونی در بوستان های جنگلی منطقه ۱۹ نصب شد

تله‌های فرمونی در بوستان های جنگلی منطقه ۱۹ نصب شد

شهردار منطقه ۱۹ از نصب ۲۰۰ عدد تله فرمونی در راستای حفظ درختان کهنسال در بخش های جنگلکاری بوستان های نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از درختان کهنسال به عنوان سرمایه و میراث طبیعی افزود: تله‌های فرمونی به منظور مبارزه با آفات سوسک پوست و چوب خوار درختان کاج و پاکسازی محيط زيست و پيشگيری از انتقال آفات در بخش های جنگلکاری بوستان های ۲۲ بهمن، افرا، گلریز، پل شهید صنیع خانی تا غرب بزرگراه شهید تندگویان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار و عوارضی تهران قم نصب شده است.

او با اشاره به اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان از مضرات حشرات و جانوران مضر شهری و راه‌های مبارزه با آنها افزود: عملیات نصب تله‌های فرمونی در جنگلکاری ها از اواسط اردیبهشت آغاز شده است.

به گفته این مسئول در ادامه فعاليت های اداره فضاي سبز نواحی پنجگانه عمليات سوزن کشی، نظافت و جمع آوری ضایعات فضای سبز در جنگلکاری علی آباد، ۱۰۰ هکتار چمن زنی، تعمیر ۲۵۰ مورد لوازم بازی کودکان و ۱۲۶ وسایل بدنسازی، ۵۰ مورد ترمیم کف پوش، رفع نواقص ۱۷۵ مورد سرویس بهداشتی، ۶۰۰ مورد علف زنی و اصلاح تشتک، ۵۰ مورد رفع نواقص آبرسانی و سه مورد نیز تعمیر پمپ چاه انجام شد.

همچنین آبیاری مستمر تانکری به صورت شبانه در حاشیه بزرگراه های خلیج فارس، آزادگان، شهید تندگویان، رفیوژ پل شهید صنیع خانی، جنگلکاری های قدس و طوبی، بلوار حج و زیارت و.... انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط