1402/05/25-14:35
"حق لطفی" خبر داد:

اجرای عملیات بتن‌ريزی در بخشی از عرشه پل خیالستان زندگی

اجرای عملیات بتن‌ريزی در بخشی از عرشه پل خیالستان زندگی

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از اجرای عمليات بتن‌ريزی در بخشی از عرشه پروژه پیوند پهنه‌های مجاور بزرگراه امام علی(ع) موسوم به خیالستان زندگی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق‌لطفی" سرپرست سازمان عمرانی مناطق با اشاره به اقدامات در حال اجرا به منظور تکمیل عرشه پل خیالستان زندگی، یادآور شد: عمليات بتن‌ريزي یک قطعه از عرشه این پل انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای کامل پروژه حدود ۶۵۰۰ مترمربع به عرصه‌های عمومی در محدوده منطقه ۸ می‌افزاید، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این عرصه‌ها که مستعد توسعه فضاهای فرهنگی، خدماتی و ورزشی است، تأثیر بسزایی در رشد سرانه‌ فضاهای مذکور خواهد داشت.

به گفته "حق‌لطفی"، با عملیات بتن‌ریزی صورت گرفته حدود ۲۵۰۰ مترمربع از عرصه فوق تکمیل شده و طبق برنامه‌ عملیات نصب تیرها و بتن‌ریزی بخش باقیمانده عرشه، تا پایان آبان‌ماه امسال عملیاتی خواهد شد.

شایان ذکر است فاز نخست پروژه احداث خیالستان زندگی که شامل بخش سازه‌ای طرح است، محدوده‌ای به طول ۱۳۵ متر و عرض ۵۰ متر(دسترسی به ۶۵۰۰ مترمربع عرصه عمومی) را در بر می‌گیرد. این پروژه به منظور پیوند پهنه‌های شرقی و غربی بزرگراه امام‌ علی(ع) و با هدف امکان توسعه زیرساختهای تفریحی و خدماتی اجرا می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط