1402/05/26-14:41

«سامانه رسیدگی فنّی به صورت وضعیت پیمانکاران شهرداری تهران» رونمایی شد

«سامانه رسیدگی فنّی به صورت وضعیت پیمانکاران شهرداری تهران» رونمایی شد

در استمرار چهارشنبه‌های اتّحاد و همدلی «سامانه رسیدگی فنّی به صورت وضعیت پیمانکاران شهرداری تهران» با حضور احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران؛ مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران، محمدعلی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحوّل اداری شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و سعید جهانی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ رونمایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید براینکه قدرشناس زحمات همکاران در بهره‌برداری از «سامانه رسیدگی فنی به صورت وضعیت پیمانکاران شهرداری تهران» هستیم، افزود: بهترین دستاورد آغاز به کار سامانه این است که با اتکاء به توانمندی کارکنان شهرداری تهران می‌توانیم موارد دیگر را هم دنبال کنیم.

«سامانه رسیدگی فنی به صورت وضعیت پیمانکاران شهرداری تهران» با چنین امکاناتی برای اولین بار در کلانشهرهای ایران به بهره‌برداری رسیده است. پیش از این نیز سامانه‌های «کفایت اسناد و صدور گواهینامه» و «تعیین توان فنی پیمانکاران» به بهره‌برداری رسیده‌اند و باید به سمت کیفی‌سازی اطلاعات برویم.

«کمیته تغییرات سیستم» در آینده‌ای نزدیک تشکیل می‌شود. تشکیل چنین کمیته‌هایی با حضور صاحب‌نظران حوزه‌های تخصصی می‌تواند در پیشبرد اهداف شهرداری تهران مفید باشد.

ایجاد رضایت در شهر، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات، کاهش اطاله اداری و شفافیت از جمله نتایج راه اندازی این سامانه خواهد بود.

بهره‌برداری از سامانه‌های املاک، عمران و مجامع تا پایان سال

محمد علی الفت پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه «سامانه رسیدگی فنی به صورت وضعیت پیمانکاران شهرداری تهران» به سامانه ملی فرایند وصل شده است، گفت: این سامانه بخشی از پازل بزرگ حوزه‌های برنامه و مالی است که شهرداری تهران حدود ۱۰ سال دغدغه برقراری آن را دارد.

با بهره‌برداری از این سامانه مثلثی شکل گرفته که در گذشته مغفول بوده است. مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و پیمانکاران فنی و عمرانی شهرداری تهران در شکل گیری این سامانه همدلی و همکاری فعال با همدیگر داشته‌اند.

داشبورد اطلاعاتی تمام پیمانکاران تا سال آینده نهایی می‌شود. همچنین تا پایان امسال سامانه‌های املاک، عمران و مجامع نیز به بهره‌برداری می‌رسند و این اتفاق گام بزرگی در راستای تحقق سیاست شهردار محترم تهران در خصوص هوشمندسازی شهر است.

گفتنی است در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران متخصصان طراحی این سامانه تقدیر به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط