1402/05/26-17:12
در طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر انجام شد؛

ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی، خیابان های پیروزی و سی‌متری نیروی هوایی در منطقه۱۳

ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی، خیابان های پیروزی و سی‌متری نیروی هوایی در منطقه۱۳

در ادامه طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر و در آخرین پنجشنبه مرداد ماه، بزرگراه شهید یاسینی، خیابان پیروزی و سی‌متری نیروی هوایی در محلات زاهدگیلانی، دهقان، شورا و سرخه‌حصار نظافت، پاکسازی و ساماندهی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه۱۳، با بیان اینکه خدمات مناسب شهری، گامی موثر در رفاه و آسایش شهروندان است، گفت: شهروندان روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوت از جمع آوری زباله و آسفالت خیابان‌ها تا زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری هستند و مسئولیت ارائه این خدمات متفاوت به شهروندان را شهرداری برعهده دارد و مدیریت شهری منطقه۱۳ نیز به نوبه خود با تمام توان و ظرفیت به طور منظم برای اجرای درست و صحیح طرح نگهداشت شهر در ایام هفته به ویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گام بر می دارد.

همچنین، مهدی رضائی مالیدره معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳، به تداوم طرح نگهداشت شهر در آخرین پنجشنبه مردادماه با نظارت مدیران حوزه خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی چهارگانه و ناظران سازمان مدیریت پسماند اشاره کرد و افزود: این طرح با فعالیت ۱۱۴ کارگر خدمات شهری و استفاده از وسایل و تجهیزات در خیابان پیروزی حدفاصل خیابان فجر تا کلینی، خیابان سی‌متری نیروی هوایی و بزرگراه شهید یاسینی محدوده پل شهید لواسانی تا پل شهدای منطقه اجرایی شد.

وی در خصوص خدمات اجرا شده در بزرگراه شهید یاسینی ناحیه ۴ گفت: نهرهای محور شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی لایروبی و نظافت، فضای سبز رفیوژ وسط و حاشیه بزرگراه شهید یاسینی محدوده دو پل شهید لواسانی و شهدای منطقه پاکسازی و همچنین مخازن محله سرخه‌حصار نیز ضد عفونی و شستشو شد.  

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ به بخش دیگر اقدامات منطقه۱۳ در خیابان پیروزی اشاره کرد و افزود: برچسب های تبلیغاتی غیرمجاز از روی زمین و سطوح مختلف که باعث آلودگی بصری و مخدوش شدن چهره محدوده است، با استفاده از روش‌های مختلف امحا شد.

او، پاکسازی معابر، لایروبی انهار، شستشوی مخازن و زیرمخزنی ها، شستشوی جدول ها، کندوکوب پای درختان، طعمه گذاری جانوران موذی، شستشوی تابلو‌ها و المان‌های شهری را از دیگر اقدامات انجام شده در محورهای مذکور برشمرد.  

مهدی رضایی مالیدره یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم تا هرگونه نقص و ایراد در حوزه نظافت شهر را از طریق سامانه‌های ارتباطی شهرداری تهران اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط