1402/05/27-14:35
با حضور عضو شورای شهر تهران انجام شد؛

تسریع در پاسخگویی به مطالبات شهری شهروندان منطقه ۵

تسریع در پاسخگویی به مطالبات شهری شهروندان منطقه ۵

پنجمین دیدار مردمی بدون واسطه حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به منظور حل مشکلات شهروندان و پاسخگوی مشکلات و مسائل شهری شهروندان منطقه ۵ تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ حبیب کاشانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، مشاورین و دستیاران با همراهی احسان شریفی شهردار منطقه، معاونین و برخی از مدیران این منطقه، در سالن مدافعان حرم، شنونده درخواست‌ های شهروندان این منطقه شد و راهکارهای لازم در حوزه‌های مختلف مرتبط با مسائل شهرسازی، اعلام و مستغلات، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، ترافیکی و اجرای احکام را صادر کرد.

کاشانی ضمن پاسخگوی به درخواست های شهروندان، در حاشیه این دیدار با تاکید بر این نکته که شهروندان ذینفعان اصلی شهر هستند، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دیدارهای چهره به چهره، مسائل و مشکلات شهروندان با روند مطلوب‌تری مورد پیگیری و حل و فصل قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدارهای مردمی باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود، رمز موفقیت مدیریت شهری را تعامل و مشارکت شهروندان به عنوان اصلی ترین صاحبان شهر برشمرد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز با بیان اینکه مدیران شهری خادمین مردم به شمار می آیند، اظهار داشت: توسعه و آبادی شهر و رضایتمندی صد رصدی شهروندان در سایه تعامل و همفکری دوسویه مردم با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد.

وی دیدارهای مردمی را به جهت ارتباط رودررو با شهروندان حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌های منطقه برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی‌تر به مردم تهران استفاده خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط