1402/05/27-14:46
شهردار منطقه یک در چهارشنبه های محیط زیستی:

احداث دو نیروگاه خورشیدی در شمال تهران به زودی آغاز می شود

احداث دو نیروگاه خورشیدی در شمال تهران به زودی آغاز می شود

احداث دو نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰ و ۱۵ کیلووات با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار به زودی در منطقه یک آغاز می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در چهارشنبه های محیط زیستی که با حضور حلیا سادات حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و مدیران حوزه محیط زیستی منطقه و... برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار بابت رصد دقیق محیط زیست مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران و ارائه گزارشات گفت: باید به موضوع محیط زیست توجه و نگاه ویژه ای داشته باشیم و دستورالعمل ها و استانداردهای ابلاغ شده را به طور دقیق اجرایی نماییم.

او همچنین نگاه ویژه به حوزه انرژی به خصوص استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و حفظ و نگهداری تجهیزات مربوطه را مورد تاکید قرار داد و گفت: نیاز است در این زمینه فرهنگ سازی لازم انجام شود.

صباغ اظهار امیدواری کرد منطقه یک آغازگر حرکت به سمت منطقه پاک و محیط زیستی باشد و با طرح شعاری در حوزه محیط زیستی به گونه ای که قابل اجرا شود هدف گذاری نماید.

او احداث نیروگاه ۱۰۰ کیلو واتی در بوستان گلابدره را اقدام دیگری دانست که تاییدیه اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و ساتبا انجام شده و در صورت اخذ استحکام بنا و تامین اعتبار اجرا می شود.

شهردار منطقه یک همچنین افزود: بهینه سازی مصرف انرژی امسال در ۴ ساختمان منطقه شامل نواحی ۲، ۶، ۹ و معاونت فنی و عمران در دست اقدام است و اجرایی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط