1402/05/30-10:12

بازپیرایی ۳ هزار مترمربع فضای سبز بزرگراه شهید صدر

بازپیرایی ۳ هزار مترمربع فضای سبز بزرگراه شهید صدر

۳ هزار مترمربع فضای سبز بزرگراه شهید صدر به منظور ارتقا سطح کیفی فضای سبز و زیباتر شدن نمای بصری شهر با اجرای طرحی ویژه و جهادی، بازپیرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: اداره فضای سبز منطقه یک طی طرحی ویژه و با بسیج عوامل فضای سبز منطقه نسبت به کاشت گل و گیاه در بزرگراه شهید صدر حد فاصل خیابان دستواره تا بزرگراه مدرس اقدام نمود. 

وی افزود: در این طرح تعداد بیش از یک هزار اصله درخت و درختچه از جمله زیتون تلخ، پیروکانتا، ارغوان، یاس هلندی و... غرس شده وطرح ادامه دار بوده و در فاز اول، ۳ هزار مترمربع کاشت انجام شده است.

صفایی تصریح کرد: چندی پیش نیز عملیات مرمت دیواره نهر سرپوشیده و جدولگذاری در بزرگراه شهید صدر غرب- رمپ ورودی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی جنوبی با هدف رفع خطر مسیر تردد خودروها در سواره رو توسط اکیپ ۱۳۷ ناحیه نه انجام شد.

گفتنی است ایمن سازی بزرگراه شهید صدر نیز از دیگر اقداماتی بوده است که توسط معاونت فنی و عمرانی در این مسیر انجام شده است و بر اساس آن کليه پرتگاه ها و محل های خطرناک در زير گذر قيطريه، پل شهید صدرو معابر اطراف آن به وسيله نرده گذاری به طول تقريبی بيش از ۳۰۰ متر ايمن سازی شد و به منظور جلوگيری از سرقت آهن آلات، كليه اتصالات مجددا از طریق جوشکاری و سایر تدابیر لازم به صورت ضد سرقت اجرا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط