1402/05/30-10:55
حق لطفی:

برای تکمیل فاز دوم مرکز اقامتی-درمانی یاورشهر ۹ از تمام توان خود به صورت شبانه روزی استفاده می‌کنیم

برای تکمیل فاز دوم مرکز اقامتی-درمانی یاورشهر ۹ از تمام توان خود به صورت شبانه روزی استفاده می‌کنیم

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ادامه بازدید های هفتگی خود از پروژه عملیات احداث فاز دوم مرکز اقامتی- درمانی یاورشهر ۹، بر ضرورت سرعت بخشیدن و دقت در عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" سرپرست سازمان عمرانی مناطق در ادامه بازدید های هفتگی خود از پروژه فاز دوم مرکز اقامتی- درمانی یاورشهر ۹، از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور جمعی از مدیران ارشد این سازمان صورت پذیرفت، جلسه ای نیز در محل پروژه برگزار گردید و گزارشی از روند پیشرفت پروژه ارائه و در خصوص راهکارهای رفع موانع و تسریع عملیات اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

حق لطفی در این جلسه با بیان این که کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های این سازمان می باشد گفت: با سرعت و دقت تمام برای تکمیل فاز ۲ مرکز یاور شهر ۹ از همه توان خود به صورت شبانه روزی استفاده میکنیم . در پایان از عوامل پروژه خواستار ارائه آمار و گزارشات دقیق به صورت هفتگی شد.

گفتنی است احداث این پروژه در محدوده منطقه ۴، حسب ماموریت محوله از سوی قرارگاه اجتماعی شهر تهران مبنی بر ایجاد زیرساخت‌های نگهداری و مهارت آموزی معتادان متجاهر در دستور کار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار گرفت و فاز نخست آن در مهرماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید.فاز دوم پروژه به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۶۰۰۰ مترمربع در حال اجرا بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط