1402/06/01-06:39
با اتمام عملیات جمع آوری سنگ فرش قدیمی؛

بازسازی و مرمت سنگ فرش محور سربند آغاز شد

بازسازی و مرمت سنگ فرش محور سربند آغاز شد

بازسازی محور توریستی و گردشگری دربند پس از تخلیه و جمع آوری نخاله های باقی مانده از سنگفرش قدیمی، حدفاصل سربند تا میدان کوهپایه آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک محمدعلی باقری مسئول ستاد هماهنگی امور کوهستان شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر گفت: تعویض سنگ فرش میدان سربند و خیابان کوه سنگی به علت فرسودگی و تخریب گسترده آن پس از چهارده سال با پی گیری و تمهیدات شهردار منطقه یک و معاونین به مرحله اجرا رسید.

او افزود: در این اقدام ۴ هزار مترمربع از سنگفرش این محدوده با هدف تعریض پیاده راه، جمع آوری سد معبر ها، زیباسازی بصری بازسازی می شود و همچنین رعایت راه آبها و شیب بندی لازم در سنگ فرش جدید لحاظ شده تا در بارش‌های فصلی و احتمالی مشکلات سنوات گذشته تکرار نشود.

باقری تصریح کرد: در طرح جدید حریم قانونی املاک تجاری جهت سهولت در خدمات دهی به کوهنوردان، گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شده تا خاطره ای خوش از این محور زیبا و کم نظیر پایتخت به یادگار داشته باشند.

مسئول ستاد هماهنگی امور کوهستان خاطر نشان کرد: سهولت در رفت و آمد با تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی در جریان است و این طرح در سه مرحله و به صورت شطرنجی فازبندی شده که این امر موجب بالا بردن سرعت کار شده و تردد شهروندان را با اخلال کمتری مواجه می نماید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط