1402/06/01-09:16

رفع خطر و ایمن سازی مسیل ها و قنوات در منطقه ۱۳

رفع خطر و ایمن سازی مسیل ها و قنوات در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از بازسازی و رفع خطر مسیل ها و قنوات توسط اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: با توجه به فرسودگی های دیوار حاشیه کانال حریم بان، اداره مسیل ها و قنوات منطقه نسبت به اجرای عملیات رفع خطر، مرمت و بازسازی دیواره کانال ها از جمله کانال های واقع در بزرگراه شهید یاسینی شمال به جنوب بعد از پل شهید لواسانی اقدام کرد.

او افزود: این عملیات به منظور رفع خطر وآمادگی در هنگام حوادث غیر مترقبه، حفظ امنیت شهروندان و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی با احداث-دیواره سنگی اجرایی شده است.

شهردار منطقه همچنین به بازدید مشترک اداره مسیلها و قنوات همراه با کارشناسان اداره کل امور خدمات شهری از کانالهای واقع در محدود مشترک با منطقه ۸ اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هر گونه بحران، وضعیت کانالهای مشترک با مناطق همجوار بررسی و مشکلات و معضلات احصا شد.

محمد هادی علی احمدی، لایروبی سپتیک کانال پیروزی از دیگر اقدامات انجام شده در مرداد ماه سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: این اداره نسبت به لایروبی سپتیک کانال پیروزی به متراژ ۴۵۰۰ متر از سپتیک کانال پیروزی واقع در ضلع جنوبی خیابان پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با استخراج ۱۰ مترمکعب زباله پاکسازی و لایروبی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط