1402/06/01-09:27
شهردار منطقه ۴ از پخش ۴۰ هزار تن آسفالت خبر داد؛

نهضت پخش آسفالت در شمال شرق تهران با قدرت خود ادامه دارد

نهضت پخش آسفالت در شمال شرق تهران با قدرت خود ادامه دارد

شهردار منطقه ۴ تهران از عملیات تراش، روکش و پخش آسفالت در این منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نهضت آسفالت تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه ۴ پخش شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران؛ "علی اصغر کمالی زاده" با بیان این مطلب افزود: مناسب سازی مسیرهای تردد عابران پیاده و معابراصلی منطقه از مهمترین اقدامات مدیریت شهری است که با همکاری معاونت عمران و نواحی ۹ گانه به طور مستمر در حال انجام است.

او با اشاره به اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت ومدیریت مطلوب هزینه ها، عملیات روکش مکانیزه  و دستی آسفالت گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت تا کنون حدود ۴۰ هزار تن آسفالت  به طول حدود ۳۸۰ هزار مترمربع در معابر منطقه پخش و مرمت شده است.

شهردار منطقه ۴ در ادامه به اصلی ترین معابر این طرح اشاره کرد و گفت: در این اقدام و در اصلی ترین معابر، بخشی از بزرگراه شهید باقری، خیابان های استخر و فرجام، دماوند، رجایی و... آسفالت مکانیزه شد.

کمالی زاده در پایان خاطر نشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستورکار حوزه عمران منطقه ۴ قرار دارد و در راستای افزایش خدمات رسانی های عمرانی، نوسازی معابر و محلات سطح منطقه برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العمل های تعیین شده طی سال جاری محقق خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط