1402/06/05-13:17

سه عضو شورای اسلامی شهر تهران از باب‌الرضای پایتخت بازدید کردند

سه عضو شورای اسلامی شهر تهران از باب‌الرضای پایتخت بازدید کردند

از پخش ۴۵ هزار تن آسفالت در معابر تا تحول در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه ۱۵ سه عضو شورای اسلامی شهر تهران همراه با مدیران شهری منطقه ۱۵ از آخرین اقدامات اجرایی منطقه بازدید میدانی کردند و درادامه موضوعات خدمات شهری منطقه در نشست با معتمدین محلات نظارت و بررسی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، نرجس سلیمانی رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان و‌مدیران شهری در بازدید ۶ ساعته به بررسی و رصد پروژه‌ها، اقدامات و چالش های منطقه ۱۵ پرداختند.

این بازدید از ساعات ابتدایی اول شهریور سال ۱۴۰۲ با زیارت مزار شهدای گمنام بوستان والفجر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای معظم آغاز شد و سپس حاضرین از بیش از ۲۰ نقطه و پروژه سطح منطقه بازدید کردند.

بررسی موضوعات سدمعبر نمایشگاه های خیابان قائم(عج)، ارزیابی روند پیشرفت کلینیک گل و گیاه بوستان فداییان اسلام، رصد موضوعات محله مینابی و بازدید از جنگل کاری محله رضویه، محل بوستان شهری در خیابان شهرزاد، زیرگذر آزادگان از جمله پروژه های بازدید شده در این برنامه بود.

همچنین وضعیت بوستان آزادگان، بزرگراه شهید نجفی رستگار، پایانه و کانال آب محله خاور شهر، بزرگراه امام رضا(ع)، سه راه سیمان، پل موتور رو میدان ثامن الحجج(ع)، مزرعه خانواده هاشم آباد و ساماندهی مشاغل غیرمجاز این محدوده مشاهده شد.

حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد جواد رستمی و دیدار و دلجویی و‌ گرامیداشت خانواده شهید گرانقدر حسن ختام این برنامه بود.

همچنین پس از بازدید میدانی جلسه بررسی موضوعات خدمات شهری منطقه با حضور رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، شهردار و مدیران شهری منطقه و معتمدین محلات برگزار شد.

مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در این نشست ضمن تشکر از زحمات مدیریت شهری و معتمدین محلات از مردم مومن و ولایی باب الرضای تهران که عاشقانه و دغدغه مند مکتب سید و سالارشهیدان را امسال رونق دادند، قدردانی کرد.

پیرهادی بر تقویت سرای محلات، کتابخانه ها، توانمند سازی نوجوانان و زنان سرپرست خانوار، اهمیت امر آموزش، مهارت آموزی، جانمایی مبلمان شهری برای حضور خانواده ها و... تاکید کرد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر با اشاره به حجم زیاد کار در منطقه ۱۵ و محدودیت منابع و اعتبارات گفت: کار مردم و ارتقای رضایتمندی مردم را در اولویت کار خود قرار دهید.

پیرهادی با اشاره به حضور تیم با تجربه و متخصص در منطقه ۱۵، بر نگاه ویژه به مناطق جنوبی تهران برای تامین فضاهای شهری و ارتقای امنیت تاکید کرد و افزود: شاهد رفع و ‌رجوع مشکلاتی هستیم که سال ها در منطقه وجود داشتند از جمله فرسودگی آسفالت معابر که با همت و تلاش مدیریت شهری منطقه، معابر منطقه در طرح نهضت آسفالت در حال بهسازی است.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و آرزوی توفیق زیارت حرم مطهر ایشان در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: انصافا همکاران منطقه ۱۵ برای ایجاد تحول در حوزه های شهرسازی، فنی و عمران، فضای سبز و... با تمام توان پای کار هستند.

او به نهضت آسفالت و رفع فرسودگی معابر اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه پخش شده است و تلاشمان این است تا عقب ماندگی چند سال اخیر در این حوزه جبران شود.

شهردار منطقه در پایان اظهار امیدواری کرد با یک برنامه بلند مدت و تلاش همکاران و نیز حمایت همه بخش ها، منشاء تحول در منطقه باشیم و در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان گام برداریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط