1402/06/06-22:15

تجلیل از سفیدپوشان بردبار و خدمات پزشکی به خانواده های نیازمند در منطقه ۱۳

تجلیل از سفیدپوشان بردبار و خدمات پزشکی به خانواده های نیازمند در منطقه ۱۳

به مناسبت بزرگداشت حکیم بوعلی سینا، طبیب فرزانه و نامدار ایرانی، طرح رایگان بررسی سلامتی و ویزیت پزشک در ایستگاه مترو شیخ الرئیس اجرا و از تلاش‌های خالصانه و ایثارگرانه پزشکان قدردانی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه۱۳ گفت: اوایل شهریور ماه، فرصتی است برای ارج نهادن به مسئولیت پذیری خالصانه و تلاش‌های وصف‌ناپذیر پزشکانی که هر روزدر مسیرخدمت به مردم گام برمی‌دارند و ازخودگذشتگی و عشق به همنوع را جانی تازه می‌بخشند.

او افزود: بازدید از بیمارستان شهید لواسانی و چند مرکز درمانی از جمله اقداماتی است که با هدف دیدار و تقدیر از پزشکان و همچنین بررسی و رسیدگی به مشکلات این مراکز در حوزه شهری از سوی مسئولان منطقه در این هفته انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: همچنین از دبیران کانون های پزشکان و سلامت محله به عنوان یاری گران عرصه سلامت که برای عرضه خدمات انسان دوستانه، داوطلبانه و بی چشم داشت، در محلات تلاش می کنند، قدردانی شد.

به گفته او، چکاپ سلامتی و ویزیت رایگان پزشکی نیز برای سنجش سلامت شهروندان در ایستگاه مترو شیخ الرئیس روز شنبه چهارم شهریور انجام شد.

شهردارمنطقه ۱۳، ویزیت رایگان و خدمات سرپایی برای خانواده های نیازمند در درمانگاه شهید رستم پور منطقه را از دیگر اقدامات و برنامه‌های اداره سلامت منطقه برای روز پزشک اعلام کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط