1402/06/07-16:18
شهردار منطقه ۴ از آغاز بزرگترین پروژه عمرانی امسال خبر داد:

با اتصال به بزرگراه امام علی(ع) محدوده میدان الغدیر از بن بست خارج می شود / بازآفرینی محله شمیران نو با آزادسازی محور دلاوران

با اتصال به بزرگراه امام علی(ع) محدوده میدان الغدیر از بن بست خارج می شود / بازآفرینی محله شمیران نو با آزادسازی محور دلاوران

شهردار منطقه ۴ از آغاز بزرگترین پروژه عمرانی این منطقه خبر داد و گفت: ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی(ع) در محدوده میدان الغدیر یکی از مهمترین فعالیت های عمرانی در حال اجرای این منطقه ۴ است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" با بیان اینکه اجرای پروژه های زیربنایی و ساختاری در سطح منطقه با عملکرد صحیح و اصولی در امر رفاه و آسایش شهروندان تأثیرگذار خواهد بود، افزود: عملیات عمرانی پروژه ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی(ع) که سالها مسکوت مانده بود در دستورکار قرار گرفته است.

شهردار منطقه۴ ضمن تشریح اقدامات عمرانی صورت گرفته در این طرح گفت: این پروژه به طول دو کیلومتر بزرگترین پروژه اجرا و تملک، آزادسازی منطقه ۴ در سال جاری است که در حال حاضر آزادسازی املاک محدوده بوستان الغدیر تا شرکت واحد اتوبوسرانی در حال اجرا می باشد.

او یاد آورشد: یکی از مهمترین معارضین در اجرای این طرح رفع معارضین تاسیسات برقی، گازی و مخابراتی است که با همکاری سازمانهای مرتبط اجرایی خواهد شد.

کمالی زاده با بیان اینکه مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد خاطر نشان کرد: این طرح خیابان دلاوران از حوزه شمالی بوستان الغدیر تا لبه جنوبی محله شمیران نو را در برخواهد گرفت که در بازآفرینی محله کم برخوردار شمیران نو تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

شهردار منطقه ۴ در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان مرتبط با این طرح خاطرنشان کرد: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته و در صورت کمک پادگان کوهک این پروژه تا پایان سال جاری و در اختیار شهروندان قرارگیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط