1402/06/11-18:53

آغاز عملیات رنگ آمیزی و نقاشی دیواری مدارس منطقه ۱۹

آغاز عملیات رنگ آمیزی و نقاشی دیواری مدارس منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: رنگ آمیزی دیوار مدارس با هدف پاکسازی و حذف زوائد بصری از دیواره‏ و جداره‌ها، ایجاد نشاط در روحیه دانش آموزان و زیباسازی منظر شهری آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه رنگ آمیزی و پاکسازی دیوارهای مدارس منطقه با تلاش واحد زیباسازی و در راستای استقبال از مهر در حال انجام است افزود: این اقدامات در مدارس فضیلت، تزکیه و تشیع ناحیه یک، غفاری ناحیه دو و کیهانی در ناحیه سه انجام شده در سایر مدارس باتوجه به اولویت و نیازسنجی صورت گرفته اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: طی این عملیات ۲ هزار ۵۰۰ مترمربع رنگ برای دیوارها و ۵۰۰ متر به منظور رنگ آمیزی برای المان ها، نیمکت، پایه پرچم، نرده، در و پنجره استفاده شده است.

فرهادی با بیان اینکه بیشتر نقاشی‌ها و رنگ آمیزی دیوارها در خیابان‌هایی صورت می‌گیرد که در شریان اصلی شهر قرار دارند، تصریح کرد: علت این اقدام بهره مندی حداکثری شهروندان از این طرح‌ها و زیباسازی سیما و منظر شهری است.

شهردار منطقه در پایان از شهروندان به خصوص دانش آموزان درخواست کرد که در حفظ و نگهداری این دیوارهای رنگ آمیزی شده شهرداری را یاری کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط