1402/06/11-21:48
توسط نیروهای خدمات شهری منطقه ۵ صورت گرفت؛

جمع آوری حدود ۱۵۳ تن زباله در قرارگاه مرزی مهران

جمع آوری حدود ۱۵۳ تن زباله در قرارگاه مرزی مهران

مسئول قرارگاه مرزی مهران وضعیت فعالیت نیروی‌های خدمات شهری را تشریح کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و مسئول قرارگاه مرزی مهران با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته خادمین حرم این منطقه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: مجموع ۵/۶ هکتار از مرز مهران در محدوده قرارگاه منطقه ۵ قرار دارد که نیروهای خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعات در پایانه مرزی مستقر بوده و نسبت به نظافت و پاکسازی آن اقدام می کنند.

شریفی ادامه داد: نیروهای خدمات شهری و خادمین حرم به صورت روزانه و ۲۴ ساعته مشغول نظافت هستند و در چهار شیفت این پاکسازی صورت می‌گیرد.

مسئول قرارگاه مرزی مهران در مورد میزان زباله های جمع آوری شده توسط این پایانه مرزی تاکید کرد: حدود ۱۵۳ تن زباله تا امروز جمع آوری شده است و نزدیک ۱۵۰۰ مترمکعب خاکبرداری صورت گرفته و نخاله ها جمع آوری شده به خصوص در روزهای ابتدایی که نیاز به تامین زیرساخت های لازم بود.

او در مورد ابزارهای استفاده شده توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۵ گفت: ماشین آلات تخصصی استفاده شده شامل ۷۴ دستگاه مخزن جمع آوری زباله، ۳ دستگاه فان، یک دستگاه مینی پک، ۲ دستگاه غلطان کشنده و ۷ دستگاه غلطان نصب شده در محل، ۵ دستگاه خاور روباز، ۱۰ دستگاه موتور سه چرخ وج لودر، جرثقیل و بابکت یک دستگاه و ۲ دستگاه واتر جت ماشین آلات تخصصی استفاده شده بودند و ماشین آلات غیرتخصصی مثل وانت و موتور و خودروهای ۱۳۷ و شهربان و معبربان نیز در این راه مورد استفاده قرار گرفته است.

شریفی افزود: استقرار کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، حراست، بازرسی، ستاد بحران در قرارگاه و همچنین همراهی یک تیم کامل از شرکت شهر سالم در محل سایت مرزی منطقه ۵ از نکات قابل توجه در اطلاع رسانی و نظارت بر روند ارایه خدمات متنوع است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط