1402/06/11-21:53
شهردار منطقه ۱۵ در نظارت میدانی و ستادی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، گفت:

تسریع در روند پیشرفت پروژه‌های باب الرضای پایتخت

تسریع در روند پیشرفت پروژه‌های باب الرضای پایتخت

جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه ۱۵، با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیران کل این معاونت، شهردار و مدیران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در جلسه نظارت میدانی و ستادی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، ضمن تشریح ظرفیت ها و ویژگی های خاص منطقه گفت: پروژه‌های در دست احداث منطقه طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست و برخی اقدامات نظیر اجرای آسفالت، نوسازی بافت فرسوده و... شتاب گرفته است.

 

همچنین معاون هماهنگی و امور مناطق و مدیران کل این حوزه با همراهی شهردار و مدیران منطقه از پروژه های در حال اجرای منطقه از جمله بازسازی بوستان فرامنطقه ای ۳۰۰ هکتاری آزادگان، مرمت و تجهیز عمارت تاریخی کوشک امیرسلیمانی، احداث ساختمان گل و گیاه بوستان فداییان اسلام، احداث پایانه های ثامن و خاورشهر، بهسازی و تجهیز پایانه خاوران، تجهیز رمپ پل موتوررو میدان ثامن الحجج(ع)، تکمیل پل تقاطع غیر همسطح اتصال خیابان خاوران به خیابان ده حقی «B2»، ساماندهی گاراژهای فروش ضایعات و... بازدید کردند.

در این بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و شهردار منطقه با حضور در منزل شهیدان معظم عین اله و سعید جوادیان با خانواده والامقام شهیدان دیدار و از آنان دلجویی کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط