1402/06/12-09:55
افتخاری دیگر برای شبکه متروی تهران؛

خط ۷ مترو به فینال جایزه جهانی تعالی پروژه راه یافت

خط ۷ مترو به فینال جایزه جهانی تعالی پروژه راه یافت

پس از ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط تیم بین‌المللی متخصصان و کارشناسان انجمن مدیریت پروژه (IPMA) پروژه خط ۷ متروی تهران به جمع فینالیست‌های جایزه جهانی تعالی پروژه(Excellence Global Award IPMA Project) در بخش مگا پروژه‌ها راه یافت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)؛ پروژه خط ۷ متروی تهران که در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب تندیس نقره نهمین دوره جایزه ملی تعالی پروژه شده بود، اين بار خود را در محک قضاوت انجمن‌های بین‌المللی قرار داده است.

به این ترتیب امسال این پروژه در کنار دو مگا پروژه دیگر از کشورهای کویت و امارات، جمع فینالیست‌های جایزه جهانی تعالی پروژه را تشکیل می‌دهند که نتیجه نهایی آن در پایان شهریور ماه مشخص خواهد شد.

از جمله ویژگی‌های پروژه خط ۷ متروی تهران که خود را در قد و قواره اَبَر پروژه‌های بین‌المللی قرار داده است، پرداختن مستمر به موضوعات توسعه دانش سازمانی و همچنین پایداری اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی است؛ این موارد در رویکرد سیستمی دست‌‌اندرکاران خط ۷ همواره جزو اولویت‌ها و ارزش‌های سازمانی مدیران قرار داشته است.

گفتنی است خط ۷ مترو تهران به طول ۲۷ کیلومتر و با ۲۲ ایستگاه، امسال تکمیل خواهد شد؛ ایستگاه میدان کتاب از این خط، به عنوان یکی از زیباترین ایستگاه های شبکه مترو پایتخت، بزودی در خدمت شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط