1402/06/13-20:27

"مسعود حق لطفی" در نشست بررسی آخرین وضعیت سامانه کنترل پروژه، بر هم افزایی در اجرا، انجام مطالعات اصولی و باکیفیت بر روی پروژه های در حال انجام تاکید کرد

"مسعود حق لطفی" در نشست بررسی آخرین وضعیت سامانه کنترل پروژه، بر هم افزایی در اجرا، انجام مطالعات اصولی و باکیفیت بر روی پروژه های در حال انجام تاکید کرد

جلسه بررسی آخرین وضعیت سامانه کنترل پروژه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با حضور مدیر عامل، معاونین، و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مسعود حق لطفی سرپرست سازمان عمرانی مناطق در این نشست بر هم افزایی در اجرا، انجام مطالعات اصولی و باکیفیت بر روی پروژه های در حال انجام تاکید کرد و از مدیران خود خواست این موارد را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

در ادامه گزارش بررسی اعتبار های تخصیص یافته، روند اجرا و پیشرفت پروژه های در دست اقدام و... مورد بررسی قرار گرفت.

در جریان این نشست معاونین و مدیران مربوطه پس از ارائه توضیحات از روند اجرای پروژه های مذکور به بیان درخواست ها و پیشنهادات خود پرداختن و در انتها دکتر حق لطفی دستورات لازم برای رفع و اتمام آنها را صادر کرد.

در پایان این جلسه "مهندس امانی" ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دوران تصدی خود در معاونت فنی سازمان عمرانی، موفقیت های حاصل در سازمان  را حاصل تلاش و زحمات همکاران خو د دانسته و  از یکایک همکاران تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه دکتر حق لطفی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده ایشان برای وی آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت نمود.

از جمله پروژهای مهم سازمان عمرانی مناطق، احداث ساختمان بلدیه(خانه شهر)،احداث پارکینگ طبقاتی نیایش، اجرای پیوند پهنه های مجاور بزرگراه امام علی(ع) موسوم به خیالستان زندگی، مقاوم سازی پلهای سواره رو در سطح شهر تهران، احداث فاز دوم مرکز اقامتی درمانی یاور شهر9، ایمن سازی فاز دوم برج میلاد، احداث پارکینگ طبقاتی مینابی، احداث میادین میوه و تره بار در سطح شهر تهران و... را میتوان نام برد.

گفتنی است سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان سازمانی دانش بنیان، متولی اجرای پروژه های ابنیه فرا منطقه ای در سطح شهر تهران و مورد اعتماد و اتکای فنی و حقوقی مجموعه شهرداری تهران و مجری طرح های ابنیه کلان، با مأموریت طراحی، برنامه ریزی و اجرای پروژه های کلان ابنیه در سطح مناطق شهرداری تهران است

نظرات

captcha

اخبار مرتبط