1402/06/13-21:16
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک:

پخش آسفالت در معابر شمال تهران به بیش از ۴۱ هزار تن رسید

پخش آسفالت در معابر شمال تهران به بیش از ۴۱ هزار تن رسید

معابر شمال تهران در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس با هدف سهولت در تردد شهروندان با پخش بیش از ۴۱ هزار تن آسفالت، مرمت و بهسازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی این منطقه با اعلام خبر فوق افزود: معابر منطقه یک به دلیل کوهپایه ای بودن، شرایط آب و هوایی، بارندگی و کاهش دما نسبت به سایر مناطق، دچار نابسامانی شده بود که با توجه به رویکرد شهرداری تهران در سال جاری به مرمت، بهسازی، روسازی، آسفالت معابر و رفع آسیب های شبکه ترددی، نسبت به آسفالت ریزی گسترده در معابر شهری منطقه اقدام شد.

افشاری در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۱۹ هزار و ۵۰۸ تن آسفالت ریزی مکانیزه در خیابان‌های مقدس اردبیلی، ۳۵ متری قیطریه، سلیمانی شرقی، سلیمی شمالی، بلوار گلها، میدان نیایش و... و حدود ۲۱ هزار و ۲۴۱ تن آسفالت نیز به صورت دستی و به منظور روکش و لکه گیری در معابر فرعی و اصلی محلات پخش شده است.

او افزود: سال ۱۴۰۱ میزان آسفالت پخش شده در منطقه، ۴۱ هزار تن بود که امسال با هماهنگی و سرعت عمل انجام شده این میزان تنها در شش ماه ابتدای سال برابر با کل میزان پخش آسفالت در سال گذشته بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط