1402/06/18-22:24
برای نخستین بار در طرح ابتکاری معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ انجام شد؛

بررسی و رسیدگی به مشکلات شهری ۵۰۰ شهروند باب الرضای تهران در دفاتر خدمات الکترونیک

بررسی و رسیدگی به مشکلات شهری ۵۰۰ شهروند باب الرضای تهران در دفاتر خدمات الکترونیک

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ از رسیدگی و‌ بررسی هفتگی و‌ چهره به چهره مسائل شهری شهروندان باب الرضای تهران خبر داد و گفت: طی ۱۱ نوبت حضور در دفاتر خدمات الکترونیک منطقه به مشکلات بیش از ۵۰۰ شهروند باب الرضای تهران رسیدگی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی حضرتی افزود: طی یک طرح ابتکاری و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای خدمات رسانی؛ روزهای شنبه هر هفته با اطلاع رسانی قبلی به شهروندان از طریق نصب بنر و ارسال پیامک، در یکی از دفاتر منطقه حضور یافته و ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی دفاتر؛ با شهروندان مراجعه کننده گفت و گو و به مسائل آنها رسیدگی می شود.

او با اشاره به اینکه طرح از ۲۰ خرداد ماه سالجاری آغاز شده و به صورت مستمر هر هفته در یکی از دفاتر الکترونیک برگزار می شود، تصریح کرد: تاکنون طی ۱۱ نوبت حضور در دفاتر؛ مسائل شهروندان نظیر تسریع در صدور پروانه ساخت و رفع مشکلات مربوط به شهرسازی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه با اشاره به اینکه چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر در منطقه فعال است که این جلسات تاکنون دو یا سه نوبت در هر یک از دفاتر برگزار شده است، افزود: شهروندان منطقه ۱۵ می توانند با حضور در این دفاتر مشکلات و‌ موضوعات شهرسازی خود را پیگیری و رفع و رجوع کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط