1402/06/19-22:03
شهردار منطقه ۲۱ خبر داد؛

مناسب سازی ۱۰ کیلومتر از معابر منطقه در جهت حمایت از حقوق معلولان

مناسب سازی ۱۰ کیلومتر از معابر منطقه در جهت حمایت از حقوق معلولان

شهردار منطقه ۲۱ از مناسب سازی بیش از ۱۰ کیلومتر از معابر منطقه با هدف حمایت از حقوق معلولان تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ سخن گفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در نشست کمیته مناسب سازی معابر منطقه با اشاره فعالیت های صورت گرفته در مناسب سازی معابر منطقه گفت: همکاران ما در معاونت ها به همراه نمایندگان سازمان های اجرایی ضمن بازدید از بوستان ها و اماکن می بایست بطور دقیق و ریزبینانه، معابر و اماکن منطقه را بازدید و مورد بررسی قرار داده و هرگونه نقص و ایرادی را در استفاده معلولان رصد کنند تا در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن آن اقدام شود.

وی گفت: مناسب سازی و مرمت معابر منطقه در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱٠ و نیم کیلومتر پیش بینی شده که در بازه زمانی ۸ ماهه به طور کامل اجرایی می شود.

"پوریافر" در پایان از اجرای چهار طرح پایلوت  در مناسب ساری اماکن و معابر منطقه خبر داد و گفت: مناسب سازی ساختمان فراهنگ، بلوار گلها، بوستان نرگس و ساختمان ویژه و اختصاصی برای معلولین در دست اجراست است تا در آذرماه مورد بهره برداری قرار گیرد.

شایان ذکر است در این نشست، گزارشی از بازدید بعمل آمده از طرح های مناسب سازی در بوستان های مریم، نرگس، تهمینه و گلناز در منطقه، سرویس بهداشتی، معابر، تجهیزات و وسایل ورزشی و... ارائه شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط