1402/06/22-14:28

احداث و افتتاح گذرگاه گردشگری و فرهنگی در نقطه بی‌دفاع شهری منطقه۸

احداث و افتتاح گذرگاه گردشگری و فرهنگی در نقطه بی‌دفاع شهری منطقه۸

با راه‌اندازی ۲۷ غرفه گردشگری در منطقه هشت، ضمن ارتقاء شاخص های رفاهی محله، نقطه بی‌دفاع شهری در بلوار شاهد ایمن می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر راه‌اندازی این گذرگاه گردشگری در لاین کندرو به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع گفت: این اقدام شهرداری منطقه۸ در راستای ایمن سازی این نقطه از بلوار شاهد، گردهمایی افراد در کنار هم، اشتغال‌زایی و ساماندهی کسب و کارهای خرد است.

تنهایی شهردار منطقه۸ مهم‌ترین کارکرد مسیر گردشگری غذایی را فراهم آوردن اوقات فراغت برای شهروندان دانست و افزود: بافت این بخش از منطقه و نزدیکی به مراکز صنعتی سبب تجمع افراد غیربومی در این معبر شده بود و با توجه به اینکه مسیر کنارگذر این بلوار روبروی بوستان سحرگاه واقع شده بود. با همکاری شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران، احداث گذر گردشگری غذا در این نقطه از منطقه برنامه ریزی شد تا علاوه بر ایجاد محیطی برای ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و گردشگران، ایمن سازی این نقطه بی‌دفاع شهری را به‌دنبال داشته باشد.

وی با اعلام خبر بررسی‌ و بازدیدهای میدانی در بلوار شاهد، با هدف استفاده بهینه از این مسیر و افزایش سرانه‌های خدماتی و گردشگری، راه‌اندازی ۲۷ غرفه در دستورکار قرار گرفت و مقرر است که علاوه بر غرف محصولات غذایی در دو غرفه از این غرف محصولات فرهنگی نيز عرضه شود.

تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام خبر پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی این گذر گفت: با تسریع رفع موانع و هماهنگی‌های صورت گرفته پیش‌بيني می‌شود امکان بهره‌برداری از این گذرگاه گردشگری و فرهنگی بعد از ایام ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول میسر می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط