1402/06/27-21:10

آغاز فاز اجرایی تفرجگاه خرگوش دره در شمال تهران

آغاز فاز اجرایی تفرجگاه خرگوش دره در شمال تهران

شهردار منطقه یک: خرگوش دره به عنوان یکی از ظرفیت‌های تفرجگاهی شهر تهران با آغاز عملیات پیاده راه سازی و پایدارسازی جداره‌ها وارد فاز اجرا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: توسعه تفرجگاه‌های شمال تهران پروژه فرامطقه‌ای است و خرگوش دره به عنوان یکی از این ظرفیت‌ها، شناسایی و عملیات آماده‌سازی آن طی چند فاز اجرا می‌شود.

او افزود: در فاز اول این طرح ۲۰۰ مترطول پیاده راه سازی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، پایدارسازی جداره‌ها و احداث ۲۰۰ مترطول دیوار حائل سنگی به ارتفاع متوسط ۳ متر به حجم یک هزار مترمکعب وارد عملیات اجرایی شده است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: این پروژه در بلوار اوشان، ابتدای خیابان شفیعی، ضلع غربی کانال خرگوش دره قرار دارد و با آماده‌سازی پیاده راه و احداث پلکان، این مسیر به بوستان بصیرت در شمال کانال متصل و فضایی مناسب برای گذران اوقات فراغت شهروندان مهیا خواهد شد.

گفتنی است منطقه یک دارای بیش از ۱۱ روددره از جمله ولنجک، درکه، گلابدره، دربند، جمشیدیه، دارآباد، سوهانک، مقصودبیک، خرگوش دره و... است که عملیات پایدارسازی و... در آنها اجرا شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط