1402/06/27-22:15

بازدید شهردار منطقه ۴ از روند پروژه های عمرانی شمال شرق پایتخت

بازدید شهردار منطقه ۴ از روند پروژه های عمرانی شمال شرق پایتخت

شهردار منطقه ۴ تهران در روند بازدید از پروژه های در حال اجرای این منطقه گفت: تکمیل پروژه های عمرانی در جهت رضایت و آسایش شهروندان اقدام مهم مدیریت شهری بوده که شکوفایی شهر را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک ایام باسعادت ماه ربیع الاول وآغاز اعیاد متبرک این ماه عزیز گفت: ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای از مؤلفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن بوده و در همین راستا رفاه و آرامش شهروندان جزء ضروری ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود.

او ضمن تأکید در تسریع و تکمیل پروژه های عمرانی گفت: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی داشته و امید می رود با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقا و شد و شکوفایی این منطقه باشیم.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: کامل کردن پروژه های عمرانی در راستای جلب رضایت و آسایش شهروندان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که در نهایت منجر به خشنودی، امنیت و آسایش شهروندان می شود که مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری به شمار می شود.

کمالی زاده تاکید کرد: این پروژه های عمرانی باید در اسرع وقت و به صورت بنیادی تکمیل شود و این یک حقیقت است که رضایت شهروندان در گرو تکمیل پروژه های عمرانی خواهد بود و تلاش مدیریت شهری بر این اساس است که شهروندان به حداکثر خواسته ها و مطالبات خود رسیده و روز به روز، شاهد ارتقاء و رشد شهرمان باشیم.

گفتنی است در این بازدید علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ به همراه معاونین حوزه ها و جمعی از مدیران شهری از پروژه های احداث ساختمان قرنطینه باغ پرندگان، اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، مخزن آب بوستان استقلال و مجتمع فرهنگی ورزشی قنات کوثر دیدن به عمل آورد.

شایان ذکر است در ادامه این بازدید شهردار منطقه ۴ با گشت زنی در معابر شهری این منطقه وضعیت محلات این منطقه را از نزدیک رصد و بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط