1402/06/28-21:00

شست و شو و پاکسازی محوطه داخلی و پیرامونی مدارس منطقه ۱۹ در طرح استقبال از مهر

شست و شو و پاکسازی محوطه داخلی و پیرامونی مدارس منطقه ۱۹ در طرح استقبال از مهر

طرح استقبال از مهر با ارائه خدمات شهری در محوریت های گوناگون در محوطه داخلی و پیرامونی مدارس نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ در راستای آماده سازی مراکز آموزشی در فصل بازگشایی مدارس با همت و جدیت تمام در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت بهبود فضای بصری شهر در افزایش شور و نشاط دانش آموزان بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید به منظور آماده سازی مدارس تاکنون ۲۵۰ هزار مترمربع عملیات شست و شو محوطه، جداره ها، نما، درب و تابلو در ۳۸ مدرسه انجام شده و تا پایان اجرای طرح در سایر مدارس نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین نسبت به گندزدایی ۳۶۰ چشمه سرویس بهداشتی داخل مدارس، لایروبی ۶ هزار مترمربع انهار مقابل مراکز آموزشی، امحاء پوسترها و برچسب بر روی جداره های این مراکز به مساحت بالغ بر ۱۰۰ مترمربع و جمع آوری ۱۵ کامیون خاک و نخاله تعمیرات مدارس اقدام شده است.

به گفته این مسئول در راستای کنترل نظافت پیرامونی مدارس ۱۵ مخزن نو مقابل این مکان ها تعبیه و به همین تعداد نیز زیر مخزنی رنگ آمیزی شده است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی نواحی پنجگانه خدمات رسانی به شکل موثری در اطراف مدارس پوشش داده می‌شود اظهار کرد: رسیدگی به فضای سبز داخل مراکز تحصیلی و معابر منتهی به آنها، شستشوی جداول معابر منتهی به مدارس، مبارزه با جانوران موذی، توزیع کیسه‌های جمع آوری پسماندهای خشک و مخازن و کارتن پلاست نصب پرچم ایران و... نیز درحال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط