1402/06/29-11:43

بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق ‌از پروژه های عمرانی منطقه ۴ پایتخت

بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق ‌از پروژه های عمرانی منطقه ۴ پایتخت

"علی اصغر کمالی زاده" شهردار منطقه ۴ از بازدید صبحگاهی "عباس شعبانی" در بامداد روز سه شنبه با حضور جمعی از مدیران ستادی و اجرایی امور مناطق و منطقه ۴ در راستای رصد و بررسی پروژه های عمرانی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: با توجه به لزوم رصد و بررسی فرآیند انجام پروژه های در دست اقدام توسط مدیران ارشد شهری، امروز نوبت به منطقه ۴ رسید.

او  ضمن تأکید در تسریع و تکمیل پروژه های عمرانی گفت: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی داشته و امید می رود با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقا و رشد و شکوفایی این منطقه باشیم.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: کامل کردن پروژه های عمرانی در راستای جلب رضایت و آسایش شهروندان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که در نهایت منجر به خشنودی، امنیت و آسایش شهروندان می شود که مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری به شمار می شود.

در ادامه این بازدید عباس شعبانی دستورات و راهکارهای لازم را صادر کرد و افزایش خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در حوزه های مختلف شهری را لازمه اجرای موفقیت آمیز مدیریت شهری دانست.

او ادامه داد: حضور ما در مناطق پایتخت بعنوان چشم سومی است که برخی از ریزه کاری های احتمالی پنهان مانده از دید مناطق را رصد کرده و به مدیریت شهری آن منطقه انتقال می دهد.

در ادامه این بازدید معاون هماهنگی و امورمناطق شهر تهران با حضور در ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۴ از نزدیک پای صحبت ها و گزارش های کاری مدیران ارشد شهری این منطقه نشست و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است در این برنامه از پروژه های مقبره الشهدا، اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، مجموعه ورزشی قنات کوثر، باغ پرندگان، مجموعه ورزشی روباز حکیمیه، مخزن بوستان ساحل، مترو فرهنگسرای اشراق، تقاطع غیرهمسطح شهید باقری و سردار سلیمانی و پروژه بزرگ ادامه محور دلاوران بازدید به عمل آمد.

در ادامه این بازدید جمع حاضر با حضور در خانه شهید گرامی عبدالمجیدی از نزدیک پای درد دل ایشان نشسته و یاد و خاطره این عزیز والامقام را زنده نگاه داشتند.

بازدید فوق با همراهی مهدی شریفیان مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهر تهران و اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ و جمعی از مدیران شهری صورت گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط