1402/06/29-13:42
با حضور شهردار منطقه ۹ در جمع نمازگزاران مسجد حصرت ابوالفضل(ع)؛

مشکلات شهروندان محله مهرآباد جنوبی مورد رسیدگی قرار گرفت

مشکلات شهروندان محله مهرآباد جنوبی مورد رسیدگی قرار گرفت

در ادامه دیدارهای مردمی مسجد محور شهردار منطقه ۹ این بار مسجد امام حضرت ابوالفضل در محله مهرآباد جنوبی، میزبان این رویداد مردمی بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول بیان کرد: ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان به میزان مشارکت ساکنین محلات در برنامه‌های شهری بستگی دارد.

وی افزود:شهروندان بدلیل اشراف به چالش‌های محل زندگی خود، می‌توانند نقشی اساسی در برنامه‌ریزی‌های شهری ایفا کنند.

شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: هدف ما رفع دغدغه شهروندان است که در این راستا خود را موظف می‌دانیم تا در موضوعات مختلف با جدیت نسبت به خدمت رسانی به شهروندان اقدام کنیم.

مرتضوی در ادامه با اشاره به مشکلات ترافیکی و عدم دسترسی به مترو  به خصوص در قسمت جنوبی منطقه ۹ پایتخت تصریح کرد: در نظر است تا موضوع ترافیک و معضلات ناشی از آن را با اصلاح خطوط و معابر ساماندهی کنیم.

در ادامه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ تاکید کرد: دغدغه مسئولان می بایست خدمت به شهروندان باشد و مردم نیز باید مطالبه‌گر باشند و از مسئولان پاسخ بخواهند.

لازم به ذکر است در این دیدار مردمی سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ و مدیران شهری در مسجد امام حضرت ابوالفضل(ع) محله مهرآباد جنوبی به درخواست های شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط