1402/07/01-20:09

بازپیرایی ایستگاه های حمل و نقل عمومی منطقه ۱۳ در طرح استقبال از مهر

بازپیرایی ایستگاه های حمل و نقل عمومی منطقه ۱۳ در طرح استقبال از مهر

شهردار منطقه ۱۳ از بازپیرایی ایستگاه های اتوبوس در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای اجرایی کردن طرح‌ استقبال از مهر در حوزه حمل و نقل و ترافیک خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: ایستگاه های اتوبوس و BRT نقش پر اهمیتی در بهبود منظر و سیمای شهری دارند، از همین رو، بازسازی و بهسازی آنها در آستانه ماه مهر و با هدف خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان انجام شده است.

به گفته او؛ در این طرح نسبت به رفع نواقص جداره سرپناه‌ها و پوشش سقف ایستگاه‌های اتوبوس به همراه نصب استکیر آموزشی اقدام و خط کشی ایستگاه ها متناسب با آن انجام شده است.

همچنین تعویض و اصلاح سرتابلو ایستگاه های تاکسی سطح منطقه نیز انجام پذیرفته است.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: عملیات خط کشی معابر ،آشکارسازی و ارتقای سطح ایمنی کانال های عابرپیاده در معابر اصلی منطقه منتهی به مدارس با خط کشی و نصب استوانه ترافیکی و رفلکتور و تغییر رنگ جداول و نرده ها، نصب تابلو و علایم ترافیکی و ایمن سازی مسیر های منتهی به مدارس نیز در حال انجام است و مسیر ویژه نابینایان ایستگاه های BRT بزرگراه امام علی(ع) در محدوده این منطقه نیز با تغییر مصالح به کار رفته در آن، اصلاح شده است.

او ادامه داد: برای تعدادی از مدارسی که در مسیرهای پر تردد سطح منطقه قرار دارند ، پلان ایمنی و ترافیکی به جهت ایمنی سازی و آرام سازی معابر اطراف مدارس تهیه گردیده و اصلاحات مورد نیاز در دست اقدام می باشد. همچنین در برخی مدارس منتخب منطقه نیز زنگ ترافیکی شروع طرح استقبال از مهر به صدا در خواهد آمد.

وی افزود: آموزش رانندگان حمل و نقل عمومی و سرویس مدرسه، آموزش ترافیکی به اولیا و دانش آموزان در مدارس منتخب نیز صورت پذیرفته و به جهت اهمیت موضوع آموزش، این موضوع در طول سال نیز استمرار خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط