1402/07/02-19:08
آیین آغاز عملیات عمرانی بزرگترین استادسرای کشور؛

تفاهم‌ شهرداری و هشت دانشگاه برای ساخت ۲۵هزار واحد مسکن/ زاکانی: هدف ارزان کردن پایتخت است

تفاهم‌ شهرداری و هشت دانشگاه برای ساخت ۲۵هزار واحد مسکن/ زاکانی: هدف ارزان کردن پایتخت است

شهردار تهران از انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و هشت دانشگاه بزرگ تهران برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در پایتخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، علیرضا زاکانی در آیین آغاز عملیات اجرایی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه دغدغه ساخت این پروژه از زمان برگزاری جلسه با مدیران دانشگاه آغاز شد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان، معاون علمی ریاست جمهوری و شهرداری منعقد و این اقدام وارد فاز عملیاتی شد. تمام توجه ما این بود که به شهروندان کمک کنیم تا تهران شهری گران با فشار مضاعف به جا مانده از گذشته نباشد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت بندی در بخش عمده با نگاه به اساتید و نخبگان انجام شد، خاطرنشان کرد: ما با هشت دانشگاه بزرگ تهران برای تامین ۲۵ هزار واحد مسکن، تفاهم نامه منعقد کرده‌ایم، با بنیاد ملی نخبگان نیز به عنوان تأمین کننده منابع ،تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکن را منعقد کرده‌ایم و جز این موارد برای دو دانشگاه چهار هزار واحد مسکن را در کمیسیون ماده پنج مصوب کردیم و پرونده سه دانشگاه دیگر نیز در جریان است.

زاکانی با تأکید بر تسریع امور و قدم برداشتن شهرداری برای قدردانی از اساتید، یادآور شد: اهتمام شورای ششم و مدیریت شهری برگرفته از آن خدمتگذاری به این افراد است؛ لذا امروز عملیات عمرانی اولین مجموعه آغاز می‌شود که امیدواریم مورد قبول اساتید قرار بگیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط