1402/07/03-12:01
شهردار منطقه یک در جلسه ستاد استقبال از مهر شهرداری تهران خبر داد:

اجرای ساماندهی مدارس و ایمن سازی محیط‌های پیرامونی آن برای آغاز مهری آرام و پر نشاط

اجرای ساماندهی مدارس و ایمن سازی محیط‌های پیرامونی آن برای آغاز مهری آرام و پر نشاط

شهردار منطقه یک: مدارس شمال تهران و محیط‌های پیرامونی آنها با اجرای طرح استقبال از مهر با عملیات عمرانی، ترافیکی خدمات شهری و فرهنگی برای آغاز مهری آرام و با نشاط ساماندهی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با حضور در جلسه ستاد استقبال از مهر شهرداری تهران در مرکز کنترل ترافیک منطقه به ارایه گزارش اقدامات اجرا شده به علیرضا زاکانی شهردار تهران پرداخت و گفت: با اجرای طرح استقبال از مهر عملیات عمرانی برای آسفالت محوطه داخلی ۱۳ مدرسه به درخواست آموزش و پرورش در دست اجرا است.

او افزود: در این اقدام ۱۶ هزار و ۸۰۰ تن عملیات مرمت و ترمیم آسفالت، ۲ هزار و ۳۲۰ مترطول جدول گذاری، ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی و ۳۵۷ همسطح سازی دریچه به انجام می رسد.

صباغ با تاکید بر روانسازی ترافیک و اجرای عملیاتی که به این امر کمک می‌کند تصریح کرد: نصب یک هزار و ۴۵۰ المان ترافیکی در اطراف مدارس، خط کشی محوری در ۵۰ کیلومتر از معابر، نصب سرعتکاه، ساماندهی پایانه‌های تاکسی و اتوبوس، نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از اقدامات اجرایی در این راستا بوده است.

او پاکسازی محیط پیرامونی و داخل مدارس را اقدام دیگری دانست و خاطرنشان کرد: ۴ هزار مترمربع رنگ پوشاننده بر روی دیوار معابر حاشیه مدارس اجرا و یک هزار درخت و درختچه در حیاط و معابر پیرامونی کاشته و ۱۰ هزار مترمربع نظافت و بازپیرایی فضاهای پارکی و عمومی مجاور مدارس انجام شده است و سرویس بهداشتی ۶۰ مدرسه نیز شستشو داده شد.

صباغ توزیع شیرینی و شاخه گل در مدارس، بازدید از خانواده شهدای دانش آموز، برپایی مزرعه پاییزی در بوستان نیاوران توسط دانش‌آموزان پسر با اجرای برنامه‌های شاد و آموزشی را از اقدامات فرهنگی این منطقه در آستانه مهر دانست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط