1402/07/03-20:47
علی اصغر کمالی زاده خبر داد:

تمهیدات ترافیکی شهرداری منطقه ۴ در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲/ شهری ایمن در انتظار آینده سازان پایتخت

تمهیدات ترافیکی شهرداری منطقه ۴ در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲/ شهری ایمن در انتظار آینده سازان پایتخت

شهردار منطقه ۴ تهران در جلسه طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ و حضور شهردار محترم تهران به صورت ویدئو کنفرانس از مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران درخصوص هماهنگی های ترافیکی این منطقه تصمیم گیری کرد.

به گزارش شهردارآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک ایام مبارک امامت حضرت صاحب الزمان(عج) و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: داشتن شهری ایمن با ترافیک حداقلی از حقوق مسلم شهروندی است که مدیریت شهری این منطقه با تمام توان برای این مهم تلاش خواهد کرد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این راستا جلساتی اینچنینی که با حضور مدیران ارشد شهری و راهکار و دستورالعمل های ایشان برگزار می شود، در داشتن شهری با امنیت بالا بسیار کمک رسان خواهد بود.

او اضافه کرد: عملیات کاهش بار ترافیکی با محوریت ایمن‌سازی معابر و سهولت عبور و مرور دانش‌آموزان و شهروندان در منطقه ۴ به طور جدی در حال انجام است.

کمالی زاده خاطر نشان کرد: با ارتقای ایمنی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی؛ حفظ سلامت، آرامش و ایمنی برای دانش‌آموزان این منطقه فراهم می‌شود.

شهردار منطقه ۴ گفت: در این طرح اقداماتی همچون خط کشی محوری بیش از ١٦٧ کیلومتر از معابر، خط کشی بیش از ٢٩٠٠ متر مربع بلوک عابر، خط کشی بیش از ٦٧ ايستگاه اتوبوس و تاکسی، تعداد ٢١٣ عدد كلمه(احتياط، مدرسه و ایست)، تعداد ٤١٣ عدد تابلو، انجام ۱۰ مورد اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، ساماندهی و مناسب سازی ۴۵ ایستگاه اتوبوس، شناسایی ۵ نقطه ترافیکی جهت انجام مطالعات روان‌سازی، احیای بیش از ۶۰ چراغ چشمک زن و... ضریب ایمنی تردد دانش آموزان و شهروندان را افزایش خواهد داد.

کمالی زاده گفت: افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از اختلال ترافیکی تنها بخشی از اقدامات ترافیکی انجام شده این منطقه در آستانه بازگشایی مدارس است.

او اظهار داشت: به منظور سهولت رفت و آمد شهروندان در معابر به خصوص در معابر پر ترافیک اقدامات ترافیکی از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه به طور مستمر پیگیری و اجرا می‌شود.

گفتنی است در این جلسه که با حضور شهردار منطقه ۴، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، معاونین حوزه ها؛ مدیران منطقه و فرماندهان پلیس راهوار منطقه ۴ برگزار شد، در خصوص نیازهای ترافیکی فصل پاییز و بازگشایی مدارس بحث و تبادل نظر و راهکارهای مختلف ارزیابی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط