1402/07/09-13:11

ویژه برنامه های روز جهانی افراد دارای معلولیت شنوایی در منطقه۴

ویژه برنامه های روز جهانی افراد دارای معلولیت شنوایی در منطقه۴

رئیس اداره سلامت خبر داد: اداره سلامت منطقه ۴ با هدف حساس سازی و افزايش آگاهی مسئولان و عموم شهروندان نسبت به نيازها، حقوق اجتماعی و توانمندی های افراد دارای معلولیت شنوایی ویژه برنامه هایی را در محلات ۲۰ گانه برای این گروه برگزار می کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ مریم السادات موسوی رئیس اداره سلامت منطقه ۴ با گرامیداشت ۸ مهر مصادف را روز جهانی افراد دارای معلولیت شنوایی به برنامه هایی که اداره سلامت در همین رابطه تدارک دیده ، اشاره کرد و گفت: اداره سلامت منطقه ۴ با هدف گرامیداشت این ایام اقدام به اکران طرح های گرافيكی و پيام های آموزشی، برگزاری کارگاه آموزشی، مراسم جشن لبخند بی صدا و دیدار با دانش آموزان دارای معلولیت شنوایی در مدرسه باغچه بان می کند.

موسوی با بیان اینکه جشن لبخند بی صدا در مدرسه ناشنوایان باغچه بان برگزار شد گفت: روز ۸ مهر ماه مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت شنوایی مراسم جشن با حضور سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ برای دانش آموزان مدرسه ناشنوایان باغچه بان برگزار شد که شامل اجرای نمایش موزیکال شاد، سخنرانی، تقدیر از دانش آموزان نخبه و تجلیل از مربیان مجموعه بود.

رئیس اداره سلامت همچنین با اعلام خبر برگزاری کارگاه های آموزشی در سرای محلات گفت: با هدف آشنایی شهروندان با حقوق ناشنوایان کارگاه آموزشی با عناوین پیشگیری از ناشنوایی و آشنائی با حقوق ناشنوایان در سرای محلات ۲۰ گانه در حال برگزاری است.

او در پایان به بازديد مسئولین اجتماعی منطقه ۴ از مدرسه باغچه بان اشاره کرد و گفت: همزمان با طرح استقبال از مهر سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، دبیر ستاد راهبری مدیریت محله و مدیر اجتماعی ناحیه ۲ منطقه ۴ از مدرسه ناشنوایان باغچه بان بازدید کرده و با دانش آموزان و مدیر مدرسه دیدار و گفتگو داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط