1402/07/09-19:57
معاون دادستان تهران در پایش محله محمودیه:

عزم جزم شهرداری بر این است که آجری بر خلاف مصلحت شهر بالا نرود

عزم جزم شهرداری بر این است که آجری بر خلاف مصلحت شهر بالا نرود

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک الهیه: با همکاری شهرداری و دادسرا مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز و تهدید منافع عمومی گرفته شده است و عزم جزم شهرداری بر این است که آجری برخلاف مصلحت شهر بالا نرود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمدحسین جعفری در پایان اولین دور بازدید از محلات شمال تهران که در محمودیه برگزار شد به اتفاق سید مهدی صباغ شهردار این منطقه، معاونان و مدیران شهری در مسجد طالقانی در جمع نمازگزاران و شهروندان حضور یافت و ضمن تقدیر از عزم جدی شهرداری منطقه یک در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز گفت: برخورد با بساط گستران و جمع آوری آنها از محور خیابان شهرداری، برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز محلاتی چون آبک و گلابدره، اخطار به مجتمع های تجاری پر خطر و... همگی برای ایجاد آرامش در شهر و حفظ جان و مال شهروندان است که مدیریت شهری به آن اهتمام ویژه داشته و دارد.

سید مهدی صباغ شهردار این منطقه نیز محله محمودیه را به عنوان آخرین محله طرح رصد دانست و گفت: ۲۷ محله منطقه یک رصد و بیش از ۶۸۰ مصوبه از درخواست های شهروندان در حوزه های نگهداشت شهر، خدمات رسانی، اجرای پروژه های بزرگ مقیاس و کوچک مقیاس عمرانی، ترافیکی و... طرح و در دستور اجرا قرار گرفته است.

او در دیدار با نخبگان محلی نیز خاطر نشان کرد: معتمدین و نخبگان و تاثیرگذاران محلی باید در جلسات حضور فعال داشته باشند تا مدیریت شهری با شنیدن دغدغه ها و درخواست های آنها و کمک گرفتن از توانایی ها بتواند شهر را برای زندگی بهتر شهروندان مهیا کند.

صباغ در خصوص ادامه بازدیدها گفت: از هفته آینده دو برنامه در معاونت ها آغاز می شود که یک هفته بازدید از پروژه های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و اجتماعی در دو حوزه شرق و غرب منطقه است و دیگری بازدید از رود دره ها، مسیرهای کوهنوردی و تفرجگاهی خواهد بود.

شهردار منطقه یک در این پایش به دیدار با امیرپارسا فتاحی، دانش آموز نخبه علمی، ورزشی و ادبی در محله محمودیه نیز رفت. وی که دانش آموز پایه نهم است در کشف یک سیارک به همراه اساتید نجوم و تیم دانش آموزی دبیرستان علامه حلی با ناسا همکاری داشته و موفق به کسب لوح تقدیر از این سازمان جهانی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط