1402/07/09-20:04
با اجرای مانور عملیاتی انجام شد؛

آمادگی شهرداری منطقه ۱۵ برای بارش های‌ پاییزی

آمادگی شهرداری منطقه ۱۵ برای بارش های‌ پاییزی

با اجرای مانور آمادگی نیروهای اجرایی خدمات شهری، فضای سبز، اداره مسیل ها و ۱۳۷ نواحی هفتگانه و نمایش تجهیزات و امکانات منطقه ۱۵؛ باب الرضای پایتخت آماده بارش های پاییزی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به شروع فصل پاییز و بارش های فصلی گفت: مانور با هدف بررسی و آمادگی نیروهای انسانی، ادوات، تجهیزات و امکانات منطقه برای زمان بارش، طوفان و تندباد و همچنین سنجش نقاط قوت و ضعف منطقه در مواقع بحرانی برگزار شد.

شهردار منطقه افزود: این مانور با حضور نیروهای اجرایی منطقه و نواحی در بوستان آزادگان و مقابل ساختمان خدمات شهری برگزار شد و تجهیزات منطقه نظیر ماشین آلات سنگین و سبک، پمپ کفکش، اره برقی و... به منظور پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث احتمالی نظیر آبگرفتگی و آب ماندگی، باد و طوفان های پاییزی، سقوط درخت و... مورد بررسی قرار گرفت.

محمد شیری با اشاره به اینکه منطقه دارای ۳۶ کیلومتر طول کانال و مسیل و ۳۷ حوضچه است، اضافه کرد: علیرغم اینکه عملیات پاکسازی و لایروبی مسیل ها، کانال ها و حوضچه ها بر اساس برنامه و طرح مدون به طور مستمر انجام می شود، این اقدام به صورت ویژه از دو هفته پیش آغاز شده و در حال اجراست.

او در پایان با تاکید بر آمادگی نیروها و ماشین آلات منطقه اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه نیروها بتوانیم خدمات رسانی شایسته به شهروندان داشته باشیم و بارش های پاییزی منشا خیر و برکت در باب الرضای پایتخت باشد.

این مانور با حضور شهردار منطقه، معاون سازمان پسماند شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، روسای ادارات خدمات شهری، فضای سبز و شهرداران نواحی هفتگانه برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط