1402/07/11-12:56
شهردار منطقه چهار تهران خبر داد:

شمارش معکوس بهره برداری از ساختمان اسکان کارگری در منطقه ۴

شمارش معکوس بهره برداری از ساختمان اسکان کارگری در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تهران از پایان عملیات عمرانی ساختمان اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷ خبر داد و گفت: با بهره برداری از این ساختمان، محل اسکان حدود ۲۵۰ کارگر ساماندهی می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" با بیان این مطلب گفت: عملیات عمرانی در ساختمان اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷ در قالب اجرای سقف کاذب، رنگ آمیزی، نقاشی، اجرای کاشی و سرامیک داخل  و نازک کاری ساختمان پایان یافته و با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی در چهارراه استقلال آماده بهره برداری می باشد.

او با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، گفت: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران عملیات احداث ساختمان اسکان کارگران نواحی ۳ و ۷ به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه۴ با اشاره به اینکه ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند افزود: این ساختمان در ۳ طبقه با سازه بتنی با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هرطبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شستشوی لباس کارگران، استراحتگاه و تهویه برای ۲۵۰ نفر از کارگران منطقه پیش بینی شده است.

کمالی زاده همچنین از آغاز احداث اسکان کارگری باغ پرندگان خبر داد و گفت: ساختمان اسکان کارگری باغ پرندگان به مساحت ۲۴۰ مترمربع در ۲ طبقه آغاز شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط