1402/07/11-17:26
در راستای پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی در حال انجام است؛

پایش و ارزیابی مسیل ها و قنوات با لایروبی کانال ها و حوضچه های رسوب گیر در منطقه ۱۹

پایش و ارزیابی مسیل ها و قنوات با لایروبی کانال ها و حوضچه های رسوب گیر در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از پایش و ارزیابی مسیل ها و قنوات در راستای پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی همزمان با آغاز فصل بارش ها با لایروبی کانال ها و حوضچه های رسوب گیر در معابر منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه بیان کرد: اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن پایش و ارزیابی تمامی کانال های منطقه، نسبت به شستشو، لایروبی کانال ها و حوضچه ها قبل، حین و پس از شروع بارش اقدام می کند.

ضمن اینکه نسبت به استقرار عوامل کارگری در نقاط آبگیر در هنگام بارش نزولات آسمانی و گشت و کنترل لازم به منظور رفع آبگرفتگی و آب ماندگی احتمالی در اسرع وقت اقدام می شود.

 او یاد آور شد: نیروهای خدمات شهری و واحد ۱۳۷ به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا با شناسایی کامل نقاط حساس آبگیر، بازسازی و رفع آنها، ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

به گفته این مسئول با حضور شبانه روزی خودروها و تجهیزات ۱۳۷ و تمامی عوامل معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در نقاطی که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد تا پایان بارش ها فعالیت های پیشگیرانه به صورت کنترل نهرهای سرپوشیده و روباز انجام می شو

د.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط