1402/07/11-20:48

نوسازی ۷۷ پلاک بافت فرسوده محله های اتابک و‌ مینابی در منطقه ۱۵

نوسازی ۷۷ پلاک بافت فرسوده محله های اتابک و‌ مینابی در منطقه ۱۵

کلنگ عملیات اجرایی ۹ پروژه تجمیع و نوسازی، با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و شهردار منطقه، در بافت فرسوده منطقه ۱۵ به زمین زده شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به آغاز عملیات نوسازی ۷۷ پلاک بافت فرسوده در محله های مینابی و اتابک گفت: عزم مدیریت شهری در نوسازی بافت فرسوده بسیار جدی است و با تلاش همکارانم و سازمان نوسازی شهر تهران این روند علی رغم مشکلات موجود همچون کمبود منابع و... شتاب گرفته است.

محمد شیری با اشاره به اینکه این پروژه نقطه عطفی است در پاسخ به مطالبات برحق شهروندان اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح روند نوسازی بافت فرسوده در منطقه تسریع یابد و مردم از خیرات و برکات آن بهره مند شوند تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی ساکنان باشیم.

او افزود: این پروژه طی قراردادهای سه جانبه(سازمان نوسازی شهر تهران، شهرداری منطقه ۱۵ و پیمانکار سازنده) و دو جانبه(سازمان نوسازی شهر تهران و پیمانکار سازنده) انجام شد و قراراست این ۷۷ پلاک در قالب ۹ پروژه تجمیعی به ۱۴۹ واحد نوساز تبدیل شود.

شهردار منطقه به نرخ رشد بالای پلاک های تجمیعی در منطقه ۱۵ در میان مناطق ۲۲گانه تهران اشاره کرد و افزود: در این پروژه ها نیز شهرداری منطقه با ارائه بسته های تشویقی روند صدور پروانه ساخت را تسهیل کرده است.

مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز با اشاره به این که شهرداری منطقه ۱۵ در بحث تعداد صدور پروانه به ویژه در بافت فرسوده منطقه، رتبه نخست را دارد، از زحمات شهردار منطقه، معاونین شهردار، شهرداران نواحی، همکاران شرکت نوسازان و کلیه همکارانی که برای تحقق نوسازی در این منطقه تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

او افزود: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه های تجمیع و نوسازی در منطقه ۱۵، بخش های قابل توجهی از پلاک هایی که در محدوده های بافت فرسوده این منطقه قرار گرفتند، تعیین تکلیف می شوند و تلاش ما این است که این پروژه ها هر چه سریعتر تکمیل و آماده بهره برداری برای ساکنان منطقه شوند.

مراسم کلنگ احداث چهار پروژه نوسازی با حضور مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ به زمین زده شد و نیز دستور آغاز عملیات پنج پروژه دیگر به صورت ویدئو کنفرانس ابلاغ شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط