1402/07/12-17:28

۱۲ هزار مترطول مناسب سازی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ در منطقه ۱۳

۱۲ هزار مترطول مناسب سازی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از ۱۲ هزار مترطول مناسب سازی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ با هدف ایمن سازی گذرگاه های عابر پیاده و تسهیل در رفت و آمد شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به تشکیل جلسه کمیته مناسب سازی این منطقه گفت: در این جلسه، اقدامات عمرانی مرتبط با مناسب سازی معابر، بوستان‌ها و ساختمان‌ها در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ بررسی شد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به ارایه گزارش مناسب سازی معابر، اماکن و بوستان‌های منطقه افزود: بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ متر طول همسطح سازی و مناسب سازی همراه با خط ویژه عبور نابینایان در محدوده های کنار گذر اتوبان باقری، دوم، چهارم و پنجم نیروی هوائی، تیموری فر، دهقان، برادران تیموری و منتظری اجرائی شده و تا کنون ۶۴ درصد پیشرفت عمرانی داشته است.

به گفته محمد هادی علی احمدی، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ نیز خارج از طرح های مصوب مناسب سازی تعدای از معابر که نیاز به مناسب سازی داشتند، شناسایی و در این راستا ۳ هزار مترطول مناسب سازی در خیابان ۱۱.۳۶، سوقانی، ۱۰.۳۶، سعدی، پرواز و نیشابور در شش ماهه ابتدای سال انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص مناسب سازی ساختمان ها و بوستان های منطقه تصریح کرد: ساختمان های شهرداری نواحی دو و چهار، دهقان و بوستان وحدت در دست اقدام است و اقدامات مرتبط با مناسب سازی برای استفاده افراد دارای معلولیت انجام می شود.

محمد معما، معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۳ نیز گفت: کمیته مناسب سازی معابر با هدف بررسی و ارزیابی کمی و کیفی و اقدامات صورت گرفته اجرایی و طرح‌های مناسب سازی منطقه تشکیل و رفع مشکلات محیطی، مناسب سازی معابر، ادارات دولتی، حمل و نقل عمومی، مبلمان شهری از عمده موارد مطروحه در این جلسه بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط