1402/07/14-18:35

جاذبه های گردشگری منطقه ۵ در هفته تهران به شیوه هایی نوین معرفی خواهند شد

جاذبه های گردشگری منطقه ۵ در هفته تهران به شیوه هایی نوین معرفی خواهند شد

مدیریت شهری منطقه ۵ به مناسبت هفته تهران، برنامه های متنوعی را با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری برای شهروندان پایتخت و منطقه برنامه ریزی کرده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمدباقر فرهند مدیر روابط عمومی منطقه، ضمن گرامیداشت هفته تهران در این خصوص خبرداد: امسال به مناسبت هفته تهران با برنامه های متنوعی در خدمت شهروندان منطقه امید و زندگی خواهیم بود و به روش های مختلف، از فراهم کردن و تسهیل شرایط حضور شهروندان در مراکز گردشگری تا بهره مندی از تجهیزات و فن آوری های نوین ، به معرفی جاذبه های گردشگری منطقه ۵ پایتخت پرداخته خواهد شد.

او ادامه داد: منطقه ۵ به دلیل موقعیت جغرافیایی و بافت تاریخی دارای جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی فراوانی است و برگزاری تورهای کن گردی، بازدید از بوستان جوانمردان، گردشگری اقتصادی، مال گردی و همچنین تورهای گردشگری ویژه ایثارگران و نخبگان بسیجی با اتوبوس های دو طبقه روباز از نمونه برنامه هایی است که به معرفی جاذبه های گردشگری منطقه به صورت فیزیکی می پردازد.

فرهند افزود: علاوه بر برنامه های فوق، رونمایی از سه پروژه "معرفی جاذبه های گردشگری منطقه ۵ به زبان انگلیسی"، "معرفی جاذبه های گردشگری بصورت VR" و "کتاب محله حصارک تهران" از اقدامات هفته تهران در این منطقه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی منطقه ۵ افزود: روستای کن از تاریخی ترین روستاهای پایتخت است که شامل مراکز تفریحی، مذهبی و باغات میوه چندصد ساله است و طی نشستی با حضور افراد خبره "کن شناسی" و نخبگان عرصه گردشگری به معرفی بیشتر این روستا می پردازیم.

فرهند در خاتمه گفت: هماهنگی با رستوران های سطح منطقه و ارائه کارت های تخفیف و تجلیل از نخبگان گردشگری، طراحی پوستر و تولید محتواهای مجازی از جمله اقدامات مدیریت شهری این منطقه برای پاسداشت هفته تهران است.

لازم بذکر است هفته تهران هر ساله از ۱۴ مهر ماه شروع شده و تا ۲۰ مهر به مدت یک هفته ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط