1402/07/16-23:03

محل عبور دانش آموزان در معابر شهری منطقه یک ایمن سازی شد

محل عبور دانش آموزان در معابر شهری منطقه یک ایمن سازی شد

آرام سازی و ایمن سازی محل عبور دانش آموزان در معابر شهری شمال تهران، با اجرای خط کشی های تردد عرضی در معابر منتهی به مدارس انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک اعلام کرد: خط کشی های محل تردد عرضی دانش آموزان در مقابل مدارس سطح منطقه به تعداد بیش از ۶۵۰ بلوک عابر پیاده و ترسیم ۶۸ عدد علائم نوشتاری توسط اداره نظارت و اجرای این حوزه احیا شد.

او افزود: در این اقدام احیا و تجدید خط کشی های طولی یا محوری، خط کشی محل های تردد عرضی دانش آموزان و ترسیم علائم نوشتاری شامل احتیاط، آهسته و مدرسه مقابل مدارس در کلیه معابر اصلی و پر تردد سطح منطقه و نواحی ده‌گانه که خط کشی های آنها بر اثر عوامل متعددی مثل شرایط محیطی و آب و هوایی، حجم تردد بالای خودروهای عبوری، پخش شن مخصوص برای برف روبی معابر در فصل زمستان، اجرای حفاری طولی و عرضی و متعاقب آن لکه گیری و روکش آسفالت معابر و... پاک شده و نیاز به احیاء و تجدید خط کشی داشت، در دستور کار این حوزه قرار گرفت.

اسفراینی نژاد با تاکید بر روانسازی ترافیک و اجرای عملیاتی که به این امر کمک می‌کند نیز تصریح کرد: نصب یک هزار و ۴۵۰ المان ترافیکی در اطراف مدارس، خط کشی محوری در ۵۰ کیلومتر از معابر، نصب سرعتکاه، ساماندهی پایانه‌های تاکسی و اتوبوس، نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات اجرایی در این راستا بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط