1402/07/18-22:11

اجرای طرح تحول نگهداشت شهر و نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب به صورت پایلوت در منطقه ۸

اجرای طرح تحول نگهداشت شهر و نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب به صورت پایلوت در منطقه ۸

با حضور مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران و شهردار منطقه ۸ و در راستای اجرای طرح تحول نگهداشت شهر و نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب، طرح پایلوت نظارت بر نحوه صحیح جانمایی و نظافت اطراف مخزن در منطقه ۸ کلید خورد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شب گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۲) با حضور رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در راستای تحول نگهداشت شهر و نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب، طرح پایلوت نظارت بر نحوه صحیح جانمایی و نظافت اطراف مخزن در منطقه ۸ تهران آغاز شد.

طی بازدید مدیران ارشد شهری مقرر شد همزمان با تخلیه مخازن پسماند توسط خودروهای فان (خودروهای تخلیه مخازن) متصدیان رفت و روب به صورت همزمان نسبت به شست‌وشو، جانمایی، پاکسازی و نظافت اطراف مخازن اقدام کنند.

گفتنی است منطقه۸ تهران دارای ۲۱۰۰ عدد مخزن جمع آوری زباله است که نیروهای خدمات شهری این منطقه به صورت مستمر و در طی شبانه روز نسبت به جمع‌آوری و نظافت این مخازن در سطح نواحی اقدام می‌کنند.

همچنین در این بازدید شبانه مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران از محل اسکان کارگری ناحیه ۲ و ۳ منطقه۸ به صورت سرزده بازدید کرد و ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی به نیروهای خدوم شهری را رضایت بخش ارزیابی کرد. همچنین نحوه عملکرد جمع‌آوری پسماند، پاکسازی و شست‌و‌شوی مخازن در طرح فوق بازدید شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط