1402/07/18-22:17
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

امنیت و آسودگی شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری منطقه ۴/ طرح جهادی جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در شمال شرق شهر

امنیت و آسودگی شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری منطقه ۴/ طرح جهادی جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در شمال شرق شهر

شهردار منطقه ۴ از عملیات جهادی جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در شمال شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با تاکید بر الزام رعایت امنیت و در پی آن رضایت شهروندان گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت شهری، جمع آوری معتادان متجاهر می‌باشد، مدیریت شهری مناطق برای پاسخگویی به این مطالبه اقدام به اجرای جمع آوری و پاکسازی این افراد می کنند.

او گفت: این عملیات در این منطقه به همت مرکز خدمات اجتماعی منطقه ۴ و با حضور و مشارکت پلیس مواد مخدر، پلیس راهور، نیروهای ضربت سرکلانتری، گشت فوریتهای سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و کلانتری ۱۳۶ فرجام انجام شد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این راستا در عملیات یک روزه این طرح که در جنگل شیان لویزان، خیابان های شمیران نو، خاک سفید و حاشیه بزرگراه شهید زین الدین اجرا شد، تعدادی از مواد فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، دستگیر و با هماهنگی های صورت گرفته به مراکز غربالگری و ساماندهی انتقال یافتند.

کمالی زاده اظهار خرسندی کرد و گفت: بسیار مسروریم که در هنگام اجرای این عملیات و بعد از پایان یافتن آن شاهد رضایت و تشکر بسیاری از شهروندان بودیم که خواستار تداوم اینگونه عملیات شدند.

او در پایان تاکید کرد: رسیدگی به امنیت، آسایش و رفاه شهروندان از وظایف اصلی شهرداری هاست که در این منطقه به طور مداوم به آن رسیدگی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط