1402/07/20-09:59
شهردار منطقه یک در مراسم رونمایی از اثر حجمی دست مهر:

دست مهر، پیام برای فرزندان ایران است

دست مهر، پیام برای فرزندان ایران است

اثر حجمی دست مهر، برگرفته از اهدای شاخه گل توسط یک پسر بچه به حاج قاسم سلیمانی است که نمادی از مهربانی و دلسوزی ایشان برای ایران فرداست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در مراسم رونمایی از اثر حجمی دست مهر که در ورودی شهرک شهید محلاتی نصب شد به خبرنگاران گفت: این اقدام طرح ویژه‌ای از طرف سازمان زیباسازی شهرداری تهران بوده که آماده و امروز به مناسبت حماسه آفرینی‌های فلسطینیان، در منطقه رونمایی شد.

او افزود: نصب این اثر حجمی باید در کنار فکر و کار جهادی حاج قاسم دیده شود و امیدواریم این المان‌های محتوایی که بدون اشاره مستقیم برگیرنده یک پیام است، بیشتر در سطح شهر دیده شود.

گفتنی است این تندیس اثر هنرمند آثار حجمی، مرام علی نوری و از جنس فایبر گلاس بوده که در ورودی شهرک شهید محلاتی با دید عمومی از سمت بزرگراه ارتش نصب شد و روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه با حضور مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند و جمعی از مدیران شهری رونمایی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط