1402/07/22-16:54

بازدید نمایندگان کلانشهرهای کشور از خیابان ورزش

بازدید نمایندگان کلانشهرهای کشور از خیابان ورزش

خیابان ورزش در بوستان لاله با همراهی و بازدید مدیران شهری پایتخت و نمایندگان کلانشهرهای کشور برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، برپایی خیابان ورزش در نقاط مختلف شهر تهران، تدبیر این سازمان به منظور ترویج ورزش شهروندی و تزریق نشاط و شادابی در پایتخت کشورمان است. این برنامه روز ۲۰ مهرماه جاری با حضور مدیران شهری تهران از جمله لطف اله فروزنده معاون مالی شهردار، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش و نمایندگانی از مراکز استان ها و کلانشهرهای کشورمان به انجام رسید. 

معدنی پور: حفظ سلامت شهروندان و مدیریت مشکلات اجتماعی از پیامدهای ترویج ورزش است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزاری رویدادهای اجتماعی ورزشی همچون خیابان ورزش را در راستای دستیابی به دو هدف اساسی برشمرد و گفت: ترویج ورزش همگانی در هر فضا و هر زمان و نیز مدیریت مشکلات اجتماعی در اماکن روباز نظیر بوستان ها، اهدافی هستند که سازمان ورزش به عنوان سیاستگذار این عرصه، با برگزاری خیابان ورزش در مناطق مختلف آنها را دنبال می کند.

معدنی پور افزود: این مهم با مشارکت اجتماعی مردم به انجام می رسد که در واقع به نوعی نشاط اجتماعی و شادابی را نیز به جامعه شهری تزریق می کند و در مجموع با توجه به اهداف یاد شده، می تواند الگوی مناسبی برای سایر کلانشهرهای کشورمان باشد.

اوجاقی: حال خوب را به مردم هدیه می دهیم

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با تأکید بر رسالت سازمان متبوع خود مبنی بر ترویج ورزش شهروندی اظهار داشت: دستیابی به اهداف عالی ورزش شهروندی، در واقع حال خوبی است که مردم از آن بهره مند می شوند.

اوجاقی افزود: خیابان ورزش با رویکردی خانواده محور علاوه بر ترویج ورزش، موجب هویت بخشی به محلات و تحکیم بنیان خانواده می شود که از اهداف عالی ورزش شهروندی و همگانی محسوب می شود.

در این بازدید، نمایندگان کمسیون های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرهای مشهد، قم، تبریز، یزد، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، زنجان، تربت حیدریه، جهرم، ورامین، آبادان، گرگان و قزوین حضور یافتند.

در این برنامه(خیابان ورزش)شهروندان در بازی های تفریحی ورزشی همچون دارت، ترامپولین، قلعه بادی، شوت دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال و … شرکت کردند و از استیج و حرکات نمایشی بهره مند شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط