1402/07/25-12:15
در سومین جلسه مشاورین سلامت شهرداران مناطق ۲۲ گانه به میزبانی شهرداری منطقه ۲۱ ارائه شد؛

فعالیت های یکساله منطقه ۲۱ در ارتقای سلامت شهروندان

فعالیت های یکساله منطقه ۲۱ در ارتقای سلامت شهروندان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ از ارائه فعالیت های این منطقه در حوزه ارتقا سلامت شهروندان در سومین جلسه مشاورین سلامت شهرداران مناطق ۲۲گانه با حضور عضو شورای اسلامی شهر و مدیر کل اداره کل محیط زیست شهرداری تهران، مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران با هدف بررسی پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه سلامت سخن گفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ «میرمحمد مطهری مؤید» با بیان خبر فوق گفت: در ابتدای این جلسه مشاورین شهرداران مناطق ۲۲گانه به مسائل مطرح شده در جلسات قبل و نتایج بدست آمده پرداختند و گزارشات از پیش خواسته شده خود را در خصوص مسائل و مشکلات منطقه مربوطه مطرح کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ها بررسی مسائل و زیرساخت های سلامت محور مناطق از قبیل فرآموز، فرآهنگ، درمانگاه و... است.

وی گفت: منطقه ۲۱ دارای اولین مرکز فراهنگ است که می تواند بصورت پایلوت در شهر تهران مورد استفاده قرار گرفته شود، همچنین در هفته گذشته که هفتاد و ششمین شنبه امید افتخار بود، در منطقه ۲۱ یک سرای محله و مرکز توتیا افتتاح شد و در آینده نزدیک ۳ کوثر و ۲ کتابخانه گردشگری مخصوص کودکان در این منطقه افتتاح می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط